عبور مشعل المپیاد ورزشی از نقاط فرهنگی-ورزشی تهران

مشعل دوازدهمین المپیاد ورزش دانشجویان برای رسیدن برای رسیدن به محل برگزاری این رقابتها از نقاط فرهنگی، ورزشی تاریخی استان تهران حمل عبور خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مشعل دوازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان که بعد از روشن شدن در حرم امام زاده صالح و در کنار مزار شهدای گمنام و شهید شهریاری رو نمایی شده است ، از نقاط مختلف شهر و استان تهران عبور داده خواهد شد.

این مشعل در اولین مسیر حرکتی خود در روز دوشنبه ششم مرداد  از حرم مطهر امام راحل(ره)، حرم حضرت عبدالعظیم حسنی، مرکز نگهداری از سالمندان کهریزک و آرامگاه جهان پهلوان تختی (ابن بابویه) گذشت.

این مشعل در دومین مسیر حرکتی خود در روز پنجشنبه نهم مرداد به ارتفاعات دماوند منتقل و پس از استقرار یک روزه در این منطقه وارد تهران شد تا در هفته باقی مانده تا اغاز المپیاد ورزشی دانشجویان کشور در دانشگاه شهید بهشتی تهران مسیرهای دیگری را در تهران طی کند.

طبق اعلام ستاد برگزاری المپیاد دانشجویان کشور این مشعل در سومین و آخرین مسیر حرکتی خود روز یکشنبه 12 مرداد ساعت 10 صبح از دانشگاه شهید بهشتی حرکت و طبق برنامه طی مسیر از کمیته ملی المپیک ، وزارت ورزش ، کاخ موزه سعد آباد ، ورزشگاه آزادی برج میلاد و تله کابین توچال مشعل عبور و به محل برگزاری افتتاحیه این رقابتها منتقل می شود. دوزادهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور در دو بخش دختران و پسران از 16 مرداد  آغاز و تا هفتم شهریور به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار