در پی پخش گزارش باشگاه خبرنگاران و با دستور رئیس دستگاه قضا

معدن غیرقانونی در دامنه قله دماوند پلمب شد + فیلم

به دنبال پخش گزارش باشگاه خبرنگاران مبنی بر فعالیت غیرقانونی معدنی در دامنه قله دماوند، رئیس دستگاه قضا شخصا با صدور دستوری به رئیس دادگستری کل مازندران وی را ملزم کرد تا از محل بازدید بعمل آورد، پس از مشخص شدن غیرقانونی بودن معدن، دستور پلمب آن صادر شد.

به گزارش گروه چندرسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، در پی تهیه گزارش باشگاه خبرنگاران از استخراج غیرقانونی از معدن ملارد که در ارتفاع 3200 متری قله دماوند صورت می‌گرفت و در تاریخ 93.05.06 در برنامه خبری ذره‌بین به روی آنتن شبکه دوم سیما رفت، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه  قضاییه کشورمان با صدور دستوری به رئیس دادگستری کل استان مازندران، وی را ملزم کرد تا از این محل بازدید به عمل آورد.

حجت الاسلام تقوی فرد رئیس دادگستری کل استان مازندران عنوان کرد: به دنبال پخش گزارش باشگاه خبرنگاران در بسته خبری ذره بین 20:30 مبنی بر فعالیت غیرقانونی معدنی در دامنه قله دماوند، آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس دستگاه قضا شخصا دستور دادند که بنده از محل بازدید کنم که پس از مشخص شدن غیرقانونی بودن معدن، دستور پلمب معدن صادر شد.

 وی همچنین بیان داشت: نماینده وزارت صنعت در استان مازندران در پاسخ به علت مجوز دادن برای فعالیت غیرقانونی این معدن بزرگ اعلام کرد که این وزارتخانه بدون هماهنگی کلیه ارگان‌های دیگر مانند محیط زیست، تامین استان و ... اقدام به صدور مجوز برای بهره‌برداری از معدن کرده است.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۴:۰۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
نه عزیزم، خواسته تک خوری کنه آقا زاده ها زیر آّبش رو زدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
اين خسارتي كه زده، پولهايي كه برده چي ميشه!؟ كي پشت اين معدن بوده!؟
آخرین اخبار