موسوی‌لارگانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دادگاه "مهدی هاشمی‌" برای رسیدگی به مفاسد اقتصادی است/ مباحث سیاسی جایی ندارد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه در کشور افراد بزرگتر از مهدی هاشمی هستند که مشکل سیاسی دارند ولی محاکمه نشدند، گفت: دادگاه مهدی هاشمی قطعا برای رسیدگی به مفسده‌های اقتصادی مطرح از سوی این شخص برگزار شده و مباحث سیاسی جایی ندارد.

حجت‌الاسلام  و المسلمین سیدناصر موسوی‌لارگانی نماینده مردم فلاورجان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به روند پرونده مهدی هاشمی‌رفسنجانی، گفت: برخی تلاش‌ها صورت گرفته است تا این دادگاه سیاسی جلوه داده شده و اینگونه القا شود که موضوع دادگاه، مفاسد اقتصادی نیست.

وی افزود:  اما باید گفت اگر بخواهد مباحث سیاسی مطرح شود از مهدی هاشمی بزرگتر در کشور هستند که مشکل سیاسی دارند ولی محاکمه نشدند.

نماینده فلاورجان با بیان اینکه طرح اینگونه مسائل برای تشویش اذهان عمومی است، ادامه داد: قطعا این دادگاه برای رسیدگی به مفسده‌های اقتصادی مطرح از سوی مهدی هاشمی برگزار شده و مباحث سیاسی جایی ندارد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه یکی از مشکلاتی که گریبان‌گیر کشور ما شده، بحث مفاسد اقتصادی است، گفت: مردم در مورد پرونده مهدی هاشمی انتظار دارند، تفاوتی در برخورد قضایی با افراد نباشد.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار