وزیر فرهنگ در بازدید از بنیاد سینمایی فارابی:

اقدامات کشورمان در حوزه "سینما" افتخار آمیز است

اقدامات انجام شده در حوزه هنر "سینما "در کشورمان افتخارآمیز است و ایران در این زمینه در بخش های داخلی و بین المللی موفقیت هایی کسب کرده که در دو سه دهه اخیر به دست آمده است.

به گزارش حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌ "علی جنتی" وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید صبح امروز خود از بنیاد سینمایی فارابی با بیان این مطلب گفت: درهدف گذاری ها ی حوزه سینما با توجه به شرایط جدید باید تجدید نظر شود و نسبت به روز رسانی آنها همت گمارد.
 
وی با تاکید بر سرلوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری در فعالیت ها و اقدامات حوزه سینما افزود: سیاست های کلان در زمینه فعالیت های سینمایی فرمایشات مقام معظم رهبری است و هر دولتی در حوزه اجرا دیدگاه و روش خاص خود را دارد.
 
جنتی ادامه داد: سینمای کودک و نوجوان باید یکی از اولویت های اولیه بنیاد سینمایی فارابی قرار گیرد زیرا این حوزه نه تنها گروه سنی کودک و نوجوان را دربرمی گیرد بلکه گروه بزرگسالان را هم در همراهی کودکانشان شامل می شود.
 
وی گفت: تا جایی که امکان دارد امور به بخش خصوصی واگذار شود و دولت بیشتر درسیاستگذاری فعالیت کند.
 
در این بازدید که بیش از 2 ساعت به طول انجامید "محمدرضا جعفری جلوه" مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی نیز گزارشی از عملکرد این بنیاد ارائه کرد.
 
در این بازدید "حجت الله ایوبی" رییس سازمان سینمایی، "مهدی مسعود شاهی" قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی، "عزت الله علیزاده" معاون پشتیبانی تولید بنیاد سینمایی فارابی و جمعی از مدیران و کارشناسان بنیاد سینمایی فارابی حضور داشتند.

انتهای پیام/
برچسب ها: سینما ، ارشاد ، اسلامی ، الویت ، خصوصی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار