فتح‌آبادی:

بهتر بود در مراسم اهدای جوایز برترین‌های از پیشکسوتان هم دعوت می‌شد

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: اجرای مراسم برترین‌ها، کار بسیار زیبایی بود که برای اولین بار در فوتبال ما انجام شد.

غلامرضا فتح‌آبادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در باره ارزیابی‌اش از مراسم دیشب برترین‌ها افزود: این مراسم کار بسیار زیبایی بود که برای اولین بار در فوتبال ما انجام شد حتی می‌توانست بهتر از این هم باشد ولی بهترین کاری بود که فدراسیون و سازمان لیگ انجام دادند.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه افزود: امیدوارم سال به سال این مراسم‌ها کارشناسانه‌تر انجام گیرد و بازیکنان، مربیان، داوران و بهترین تیم‌ها انتخاب شوند و از آنها قدردانی ویژه‌ای شود و مراسم دیشب خیلی باشکوه برگزار شد.

وی در ادامه اظهار داشت: بهتر بود که در مراسم دیشب از پیشکسوتان هم برای اهدای جوایز استفاده می‌کردند چرا که یک  بازیکن جدید در این شرایط می‌تواند با پیشکسوت فوتبال آشنا شود و همچنین یک پیشکسوت می‌تواند در زمان اهدا جوایز با بازیکنان جدید فوتبال ما آشنا شود و نکات مهم در فوتبال را در اختیار آن بازیکن یا مربی از فوتبال بگذارد.

فتح‌آبادی افزود: فدراسیون و سازمان لیگ برای تعیین این ترین از کارشناسان مورد اعتماد استفاده کرده‌اند و باید به فدراسیون و سازمان لیگ این اجازه را بدهیم که به این کار خود در سال‌های بعد نیز ادامه دهد و در سال‌های بعد مشخص خواهد شد که آیا این انتخاب‌ها واقعا کارشناسانه است یا بر اساس این است که از جایی خط داده می‌شود.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره ارزیابی‌اش از بازی‌های هفته اول بیان کرد: با توجه به دوره‌های قبل، هفته اول دوره چهاردهم خیلی خوب شروع شد و بازی‌های زیبایی را در این هفته مشاهده کردیم. جذابیت بازی‌ها به این است که گل زده شود ولی چند بازی در این هفته مساوی داشتیم اما با این وجود بازی‌های زیبایی را از تیم‌ها نظاره‌گر بوده‌ایم.

وی در ادامه بیان کرد: در این هفته تیم‌های استقلال و پرسپولیس و تراکتورسازی بازی‌های زیبایی را به اجرا گذاشتند و جذابیت این بازی‌ها باعث می‌شود که مردم بیشتر به ورشگاه‌ها بیایند و نظاره‌گر این بازی‌های زیبا شوند.

فتح‌آبادی درباره ارزیابی‌اش از بازی‌های پرسپولیس-فولاد و استقلال- استقلال خوزستان افزود: تیم پرسپولیس تیمی است که نفرات آماده دارد ولی باید نفرات این تیم بیش از پیش هماهنگ شوند و کار گروهی بسیار زیبایی را از خود به نمایش بگذارند و پرسپولیس با توجه به گرمای بالای 40 درجه در خوزستان کار سختی را در پیش خواهد داشت و باید با نفرات خود از موقعیت‌های خود در این بازی استفاده لازم را ببرد و به پیروزی برسد.

کارشناس فوتبال کشورمان تصریح کرد: در تیم فولاد نیز 4یا5 بازیکن معافیت دارند که کارت پایان خدمت آن‌ها جعلی است که با توجه به این معافیت باید خود را برای بازی با پرسپولیس آماده کند و هرچه زودتر مسائل مربوط به معافیت بازیکنان خود را برطرف کند تا بتواند از این بازیکنان در بازی با پرسپولیس استفاده کند.

وی در ادامه اظهار داشت: تیم استقلال نیز تیمی است که با وجود امیر قلعه‌نویی توانسته این دوره از مسابقات را با برد شروع کند و بازی بسیار زیبایی را در هفته قبل از خود نشان داده است و امیدوارم در بازی با استقلال خوزستان نیز بازی خوبی را در پیش داشته باشد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: لیگ ، پیشکسوت ، مراسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار