امشب در گفتگوی وژه خبری؛

تازه ترين مواضع سياسي جمهوري اسلامي در قبال تحولات غرب آسيا و شمال آفريقا چيست؟ ‌

گفتگوی ویژه خبری امشب با حضور "حسين امير عبداللهيان" معاون عربي وآفريقاي وزارت امور خارجه جمهوري اسلامي،راهبرد ديپلماسي منطقه اي و بين المللي ايران اسلامي،براي مهار تروريسم دولتي رژیم کودک کش صهیونیستی را به گفتگو می نشیند.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛غزه بيست و هشت روز است ، در آتش و خون مي سوزد. 1/5 ميليون انسان بي دفاع در باريکه اي 340کيلومتر مربعي که از زمين و هوا و دريا زير شديدترين بمباران قرار گرفته است.

پدران و مادران،آوارهای برجاي مانده از خانه هاشان را کنار مي زنند.پيکر کودکانشان  را بيرون مي آورند،مانند بيرقي بر سر دست مي گيرند و استمرار مقاومت را فرياد مي زنند که اين،رمز مقاومت 66 ساله فلسطينيان بر ضد دولت تروريستي اسراييل است.   

نسل کشي آشکار در دهه دوم قرن بيست و يکم آنهم در پرتو سکوت توام با حمايت اردوگاه غرب به رهبري آمريکا و انگليس جريان دارد و غمبارتر از آن ،همراهي پيدا و پنهان ارتجاع عرب،‌از کشتار در سرزمين مبارکي که دروازه زمين و اسمان است و پيامبر اعظم از آن به معراج رفته است.

سرزميني مقدس که هم اکنون در اسارت است  و بيش از هر زمان ديگري نياز به ياري دارد.  

راهبرد ديپلماسي منطقه اي و بين المللي ايران اسلامي،براي مهار تروريسم دولتي اسراييل،بر ضد زنان و کودکان بي دفاع فلسطين چيست؟ ايران در جايگاه رييس دوره اي جنبش غير متعهدها چگونه مي تواند با بهره گيري از ظرفيت هاي حقوقي،‌زمينه محاکمه سران رژيم صهيونيستي را به سبب ارتکاب جنايات جنگي در غزه فراهم کند؟‌تازه ترين مواضع سياسي جمهوري اسلامي ايران،‌در قبال تحولات زنجيره وار غرب آسيا و شمال آفريقا،‌از سوريه و عراق تا مصر و ليبي چيست؟ ‌

گفتگوی ویژه خبری امشب با حضور حسين امير عبداللهيان معاون عربي وآفريقاي وزارت امور خارجه جمهوري اسلامي،راهبرد ديپلماسي منطقه اي و بين المللي ايران اسلامي،براي مهار تروريسم دولتي رژیم کودک کش صهیونیستی را به گفتگو می نشیند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار