نماینده صهیونیست از ادامه محاصره غزه خبر داد

"گیدعون شعار" یکی از نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی می‌گوید که تا زمان حضور حماس در غزه، اسرائیل نمی‌تواند محاصره این منطقه را لغو کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از پایگاه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت؛  "گیدعون شعار" نماینده کنیست امروز یکشنبه گفت که تا زمانی که حماس بر غزه حکمرانی می‌کند، اسرائیل نمی‌تواند محاصره این باریکه را پایان ببخشد.
 
برداشته شدن محاصره نوار غزه از پیش‌شرط‌های حماس برای امضای هرگونه قرارداد آتش‌بس بلندمدت است. یک میلیون و هشتصد هزار ساکن نوار غزه از ژوئن سال 2007 و پس از رأی دادن به حماس به عنوان به عنوان دولت قانونی فلسطین، در محاصره زمینی و دریایی رژیم صهیونیستی هستند؛ محاصره‌ای که با بسته شدن مرز رفح و همکاری مصر، حلقه‌اش کامل شد.
 
مقامات صهیونیست با اطلاق عنوان «سرزمین دشمن» به نوار غزه، قوانین بین‌المللی ناظر به اداره مناطق اشغالی را زیر پا گذاشتند و در گام اول، تحویل گازوئیل و بنزین به غزه را به میزان 15 درصد کاهش داده و مدتی بعد ارسال سوخت مصرفی را به طور کامل قطع کردند.
 
علاوه بر مشکلات حمل و نقل ناشی از کمبود سوخت، برق بیمارستان‌های غزه نیز به تناوب قطع می‌شود. جلوگیری از خروج بیماران نیز بارها منجر به مرگ بیماران فلسطینی شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار