پولادگر: تکواندو همزمان چند تیم ملی دارد/ ساعی تمایل داشته باشد، همکاری می کنیم

رییس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه مشکلی با هادی ساعی ندارد، می گوید: تکواندو ثابت کرده می تواند همزمان چند تیم ملی داشته باشد.

سیدمحمد پولادگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندو برای بازی های آسیایی اینچئون عنوان کرد: آخرین مرحله مسابقات انتخابی برای بازی های آسیایی 2014 را با نظر کادرفنی تیم ملی برگزار کردیم. برای هر وزن دو تکواندوکار در اردوها حضور داشتند و با تشخیص مربیان ارنج نهایی تیم ملی باتوجه به انتخابی ها و نیز عملکرد تکواندوکاران معرفی شد.

وی با بیان اینکه هفته اول مهرماه رقابت های تکواندوی بازی های آسیایی اینچئون برگزار می شود، افزود: هدفمان کسب افتخار مثل دوره قبل بازی ها است هرچند کارمان در این دوره سخت تر از گذشته خواهد بود چرا که باید در کره جنوبی مهد تکواندو با حریفانمان روبرو شویم.

رییس فدراسیون تکواندو درخصوص نگرانی تکواندوی ایران در مورد قضاوت داوران در بازی های آسیایی گفت: راه اندازی سیستم های الکترونیکی در تکواندو کمک زیادی به ایجاد قضاوت های عادلانه در مسابقات کرد و باید به آن قوانین جدید را هم اضافه کرد. با این حال ما بخاطر اتفاقات مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان، نگران بودیم و به فدراسیون جهانی تکواندو نامه نوشتیم.

وی ادامه داد: با جواب "چو" نسبت به نامه ایران امیدوارم مشکلی در بازی های آسیایی نداشته باشیم. به هر حال شرایط برای همه تیم ها یکسان است و ما هم همیشه گفته ایم همزمان چند تیم داریم و این موضوع را ثابت کرده ایم. در مسابقات قهرمانی آسیا همین چند ماه پیش دو طلایی تیم ملی از نفرات جدید بودند که پشتوانه سازی خوب تکواندو را نشان می دهد.

پولادگر در مورد همکاری دوباره هادی ساعی با فدراسیون تکواندو تصریح کرد: آغوش فدراسیون برای همه اعضای آن باز بوده و هنوز یک سال از دوری ساعی نگذشته است. او بعد از انتخابات فدراسیون همکاری نکرد اما در صورت تمایل ما مشکلی نداریم و از وی استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، ساعی ، پولادگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار