ویژه برنامه "بچه‌های غزه، بچه‌های ایران" از امروز در چند شبكه تلویزیونی

برنامه "بچه‌های ایران، بچه‌های غزه " دوشنبه سیزدهم مرداد ساعت 17 بطور همزمان از شبكه جهانی جام جم، یك، دو، تهران، پویا و آموزش پخش می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، برنامه عصرگاهی "بچه‌های ایران" هر روز در شبكه جهانی جام جم برای مخاطبان خارج از كشور پخش می شود اما به دستور معاون سیمای رسانه ملی این برنامه در روز های دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه این هفته سه ویژه برنامه را تدارك دیده است كه در آن حمایت كودكان ایرانی از كودكان غزه را نشان می‌دهد.

در این ویژه برنامه،  بسیاری از هنرمندان، چهره های ورزشی و همه مجریان كودك و نوجوان با حضور در استودیو، حمایت خود را از كودكان غزه و محكومیت جنایات صهیونیست ها نشان می‌دهند.

در برنامه "بچه‌های ایران بچه‌های غزه " چند بخش ویژه نیز تدارك دیده شده است كه خواندن نامه‌های كودكان ایرانی برای كودكان غزه ووله‌ها و كلیپ های تصویری در باره این موضوع و همچنین بخش رادیو موج مقاومت كه یك برنامه رادیویی تصویری است از این جمله هستند.

دست اندركاران این برنامه بنا دارند روز پنچ شنبه نیز ویژه برنامه ای زنده را از برج میلاد تهران با حضور خانواده های ایرانی برای محكوم كردن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم به ویژه كودكان غزه برگزار كنند.

شبكه جام جم متولی تولید این برنامه و تهیه كننده آن نیز محمود سلامیان است.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
الهام اسماعیلی
۱۲:۵۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۳
سلام...

من تموم نوجوونی هام با برنامه های محمود سلامیان رنگی شده...

بابت این اتفاق بزرگ خیلی خیلی خوشحالم.
مطمئنم که برنامه فوق العاده ای میشه.

امیدوارم هیچ کجای جهان جنگی نباشه...
امیدوارم...
آخرین اخبار