پنجعلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

وضعیت سربازی ماهینی هنوز مشخص نیست / نیاز پرسپولیس به بازیکنانی فراتر از آسیا

سرپرست تیم پرسپولیس گفت: وضعیت سربازی ماهینی هنوز مشخص نیست پیگیر کار این بازیکن هستیم تا بتواند به تیم ما کمک کند.

پنجعلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: امروز تمرینات پرسپولیس ساعت 5:30 بعد از ظهر برگزار می‌شود و هیچ مصدومیتی برای بازی با فولاد نداریم فقط کفشگری که در بازی قبل اخراج شد نمی‌تواند در این بازی تیم را همراهی کند.
 
سرپرست تیم پرسپولیس گفت: چهارشنبه راهی اهواز می‌شویم تا پنج شنبه با تیم فولاد بازی کنیم.
 
وی در مورد وضعیت ماهینی بیان کرد: وضعیت سربازی ماهینی هنوز مشخص نیست پیگیر کار این بازیکن هستیم تا بتواند به تیم ما کمک کند.
 
سرپرست تیم پرسپولیس در مورد میشل اومانا مدافع کاستاریکایی افزود: صحبت‌های لازم را با این بازیکن انجام دادیم و قرار بود که برای ثبت قرارداد به تهران بیایید اما وی تا به امروز سفری به تهران نداشته ما منتظر هستیم که بیاید و با این بازیکن قرارداد امضا کنیم.
 
وی در مورد بازیکن دورگه ایرانی- انگلیسی که دراردوی ترکیه به این تیم اضافه شده بود اذعان کرد: این بازیکن در اردوی ترکیه فقط برای تست دادن به تیم ما اضافه شده بود که مورد تأیید سرمربی تیم علی دایی قرار نگرفت.
 
پنجعلی در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان خارجی دیگری هم مورد نظر کادر فنی تیم ما هستند، پرسپولیس باید بازیکنی بگیرد که فراتر از آسیا باشد که بتواند در هر 3 جام به تیم ما کمک کند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: سرپرست ، سربازی ، ماهینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۳
با سلام . لطفا گزارشی تهیه فرمایید که چرا وب سایت رسمی اتحادیه مشاورین املاک کشور که چندین سال است با این نام فعالیت می کرد به یکباره به نام یک شخص تغییر نام داده است .
http://www.amlakkeshvar.com/


پایگاه اطلاع رسانی مصطفی قلی خسروی نوشته شده و ادر انتهای سایت نوشته شده که کلیه حقوق این سایت متعلق به کمیسیون تخصصی مشاوران املاک کشور میباشد.
همه اعضای مشاورین املاک کشور از این سایت بعنوان سایت رسمی اتحادیه یاد می کنند
Iran (Islamic Republic of)
الناز
۱۵:۴۵ ۱۳ مرداد ۱۳۹۳
اسامی بازیکنان خارجی مورد نظر دایی چیست؟
آخرین اخبار