نصب وسایل بدنسازی جدید در منطقه 2

مسئول مبلمان شهری شهرداری منطقه 2 از نصب وسایل بدنسازی در مجتمع مسکونی سینا و مجتع روانپزشکی آزادی در ایران زمین خبر داد

علی لطیفی مسئول مبلمان شهری شهرداری منطقه 2 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت:‌در بوستان کاج، لادن، سهروردی، همیشه بهار، لاله، معبر خیابان فرحزادی تا حسن سیف و معبر  خیابان ایوانک مقابل اداره پست 95 نیمکت در 2 ماهه اخیر نصب شده است.

وی افزود:‌82 عدد سطل زباله به صورت دوتایی پسماند خشک و تر در بلوار صادقیه شمالی، پارک فرهنگ، پارک لادن، پارک صنوبر و نارون گذاشته شد.

علی لطیفی در ادامه بیان داشت: در پارک ایثار ناحیه 4 و پارک پرستو ناحیه 2 و پارک خسرو ناحیه 5 وسایل بازی نصب شد و یک تاب در پارک سپهر و یک تاب در پارک شاهین نصب شد.

مسئول مبلمان شهری شهرداری منطقه 2 تصریح کرد: در مجتمع روانپزشکی آزادی ایران زمین 10عدد وسیله بدنسازی و در مجتمع مسکونی سینا 10عدد و در ستاد ترخیص خودرو در خیابان زنجان 20عدد و در بوستان تازه تأسیس اطاعتی 10عدد وسیله بدنسازی نصب شد و 2 آبخوری در بوستان شهر آرا گذاشته شد.

وی در ادامه بیان داشت: یک عدد میز پینگ پنگ در ستاد ترخیص خودرو و 2عدد در مسجد باقرالعلوم و 2عدد در پارک ارغوان و 4عدد در پارک نهج البلاغه گذاشته شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یک وسیله بازی در بوستان تولیدات ملاصدرا در بزرگراه چمران نصب شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بوستان ، نصب ، وسایل ، بدنسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار