البعث:

فلسطین، کالایی برای فروش در بازارهای مزایده سیاسی!

آنچه بدان اصطلاحا قضیه اصلی دنیای عرب، می گوئیم، یعنی همان فلسطین، اکنون محل اختلاف شده و به کالایی برای فروش در بازارهای مزایده سیاسی مبدل گشته است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه "البعث"؛ بسیار تاسف بار است، در حالیکه خبر تظاهرات چپگرایان اسرائیلی علیه جنگ، در پائین صفحه نمایش یکی از شبکه‌های ماهواره عربی، زیرنویس می‌شد، بینندگان، شاهد بررسی رسوایی آل سعود در غزه، از این شبکه بودند.

اقدامات دسیسه پردازان و معتادان به خونریزی بی گناهان، برای مصافحه با شیطان، بسیار شگفت آور و نفرت انگیز است!!

اما، آنچه بدان اصطلاحا قضیه اصلی دنیای عرب، می گوئیم، یعنی همان فلسطین، اکنون محل اختلاف شده و به کالایی برای فروش  در بازارهای مزایده ی سیاسی مبدل گشته است که این برهه ای مهم در منظومه ی ارزش های ملی به شمار می‌رود .

در حقیقت، سناریو های کثیف و بسیار شرم آوری وجود دارد که اکنون سکانس های آن در پس تجاوز صهیونیستی علیه غزه اجرا می شود که تولید کنند گان آن دو گروه هستند، یکی اتحادیه ی عرب که با خون ملت فلسطین، تجارت می کند و در مقابل رژیم صهیونیستی است که در صدر لیست یکی از دوگروه رقیب بر سر بورس خون ملت فلسطین قرار دارد. 

اگر روایت‌های "دیوید هرست" نویسنده انگلیسی، پیرامون اسرار پنهان برخی سران عرب در جریانات خونین غزه صحیح باشد، این بدان معنی است که ما به عنوان عرب در لبه پرتگاه و چهار راه سرنوشتی قرار داریم که باید به شیوه ای استادانه و با دقت بسیار با آن برخورد کنیم؛ چراکه ما با گروه هایی مواجه هستیم که در بیشتر کاخ های ممالک و امیر نشین عربی نفوذ دارند.

ظاهرا، ما باید گزارشات و روایات او را باور کنیم، چراکه وی مستنداتی ارائه داد که سفیر آل سعود در لندن را که تلاش می کرد استدلالات قانع کننده در خصوص اینکه کشورش به اسرائیل در آغاز تجاوزات جنایتکارانه اش به غزه چراغ سبز نشان داده است را رد کند، با دستپاچگی، وادار به واکنش کرده است.

ما، ملت سوریه، برای اثبات دست داشتن سران عرب در خونریزی انسان های بی گناه غزه، نیازی به شواهد و قرائن نداریم، چرا که نمونه هایی از آن را عیناً در سوریه شاهد هستیم و خون های ریخته شده ی شهدا و بی گناهان، همدستی این  سران جنایتکار که با برنامه ریزی، سرمایه گذاری و ارتکاب شنیع ترین جنایات در سوریه، پیش از غزه نیز خونریزی کرده اند را فریاد می‌زند. 

روزنامه "البعث" در پایان نوشت؛ ما باید به حال پادشاهان و سران عرب عزاداری کنیم، هرچند که گمان نداریم این عزاداری ما نه بر بیداری وجدان آنان و نه آمریکایی که خود را پلیس جهان می داند، تاثیر گذار باشد؛ بلکه باید بر انقلاب های مردمی عربی در کشورهای بحران زده که با افرادی فریبکار که بر ثروت های این ملت ها چنگ انداخته و بوی ملی گرایی عربی را مصادره کرده اند، رهبری می شوند نیز، باید عزاداری کنیم...


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار