رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

فعالیت "دانشگاه ایرانیان" وجهه قانونی ندارد / هیات موسس تکمیل نیست

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به کامل نبودن کادر اعضای هیات موسس و همچنین وجود مشکلاتی که در اساسنامه‌ این دانشگاه وجود دارد ادامه فعالیت آن را غیر قانونی خواند.

محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: با توجه به کامل نبودن کادر اعضای هیات موسس و همچنین وجود مشکلاتی که در اساسنامه‌ دانشگاه ایرانیان وجود دارد، ادامه فعالیت آن غیر قانونی است.

وی گفت: اعضای هیات موسس کامل نیستند، ضمن اینکه ایرادهایی که در اساسنامه‌ دانشگاه ایرانیان وجود دارد، منع قانونی دارد. 

وی با بیان اینکه تا زمانیکه این دانشگاه نتواند مشکلات مذکور را برطرف کند ادامه فعالیت آن منع قانونی دارد، خاطر نشان کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی به علت تکمیل نبودن اعضای هیات موسس این دانشگاه مخالف ادامه فعالیت آن است و مجوز آن را فاقد اعتبار میداند.

وی تصریح کرد: در صورتیکه هیات موسس دانشگاه ایرانیان تکمیل و اصلاحات اساسنامه اعمال شود، ادامه فعالیت این دانشگاه بلامانع خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۳
تعداد دانشگاهها بیش از حد افزایش یافته بطوریکه دانشجو برای صندلیهای خالی نیست. هم اکنون کیفیت اهمیت دارد که مدرک گرایی را کنار و کارافرینی در جهت رفع نیازهای کشور مورد توجه قرار گیرد. بیکاری با کارافرینی از بین میرود نه با مدرک گرایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۳
اگر دانشگاه مال هم حزبي خود بود چطور
آخرین اخبار