ارومیه/

10 کشته و زخمی در محور ارومیه به تبریز طی یک هفته گذشته

فرمانده پلیس‌راه ارومیه به تبریز از کشته شدن چهار نفر و مصدوم شدن شش نفر بر اثر سه تصادف در محور تبریز به ارومیه طی یک هفته گذشته خبر داد.

فرامرز محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: اولین تصادف در محور ارومیه به تبریز مربوط به برخورد و واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس با سمند بود که بر اثر آن یک نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.

فرمانده پلیس‌راه ارومیه به تبریز به علت واژگونی مینی‌بوس اشاره کرد و گفت: انحراف به چپ در هنگام گردش و اختلاف با شانه خاکی مهم‌ترین علت تصادف و واژگونی مینی‌بوس گزارش شده است.

محمدزاده با بیان تصادف دوم در محور ارومیه به تبریز اظهار داشت: دومین تصادف مربوط به برخورد موتور سیکلت با وانت پیکان بود که بر اثر این تصادف راننده موتورسیکلت درجا فوت و راننده خودرو وانت پیکان زخمی شد.

وی با تشریح علت تصادف موتورسیکلت افزود: رعایت نکردن قوانین رانندگی و عدم کنترل وسیله نقلیه علت اصلی این تصادف در محور ارومیه به تبریز گزارش شده است.

فرمانده پلیس‌راه ارومیه به تبریز افزود: تصادف سوم که در اواخر این هفته به وقوع پیوست، مربوط به تصادف خودروی سواری در محور ارومیه به تبریز بود که منجر به کشته شدن مادر و دختر 9 ساله و زخمی شدن سه نفر شد.

محمدزاده با اشاره به اینکه راننده این خودروی سواری خانم بود، گفت: علت اصلی این تصادف عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه و انحراف به راست در حین گردش بوده که قادر به تعادل جاده و خودرو نبود و منجر به واژگونی وسیله نقلیه شد.

وی اظهار داشت: بلافاصله پس از اطلاع از این تصادفات نیروهای انتظامی و امدادی به محل‌های حادثه اعزام و نسبت به امدادرسانی اقدام کردند.

فرمانده پلیس‌راه ارومیه به تبریز افزود: نیروهای انتظامی شهرستان ارومیه با تجهیزات کامل آمبولانس، خودروی نجات و ست نجات وارد عملیات نجات شده و مصدومان را به مراکز درمانی منتقل کردند.

محمدزاده گفت: عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه، عدم رعایت قوانین رانندگی، انحراف به چپ، خواب‌آلود بودن رانندگان و واژگونی، عامل مهم در این چند تصادف در محور ارومیه به تبریز اعلام شده است/ز/.

برچسب ها: زخمی ، فرمانده ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.