سنندج/

آخرشدن تیم نوجوانان درمسابقات،زنگ خطری برای ورزش وزنه برداری کردستان

دبیر سابق هیات وزنه برداری کردستان گفت: فعالان و پیشکسوتان این رشته ورزشی، به دست آوردن رتبه توسط شهرستان ها در این رقابت ها را برخاسته از قوی تر شدن آنها نمی دانند بلکه آن را به حساب تضعیف تیم مرکز استان می گذارند.

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، بهاری که خود یکی از دست اندرکاران برگزاری این مسابقه استانی بوده است با تایید این موضوع گفت: تیم سنندج به جای هشت شرکت کننده در هشت وزن، تنها با چهار ورزشکار در این مسابقات حضور پیدا کرد.

وی افزود: مدتی است که فعالیت این رشته ورزشی در مرکز استان کم شده است.

وی بیان  کرد: تبلیغ و انگیزش لازم برای جذب ورزشکار در رده های نونهال و نوجوان در سنندج صورت نگرفته است و به همین دلیل در مسابقات استانی شاهد غیبت ورزشکاران در این رده ها هستیم.

عضو انجمن وزنه برداری و یکی از داوران فعال این رشته ورزشی نیز در این رابطه گفت: استان کردستان از سال 1325 در این رشته ورزشی سابقه دارد و بعد از کشتی، دومین رشته پرطرفدار کردستانی ها بوده است.

فیروزمندی افزود: امروز وزنه بردرای کردستان شرایط خوبی ندارد و سطح استان در رده بندی کشوری افت زیادی کرده است.وی درپایان گفت: مصرف دارو در باشگاه ها به شدت فزونی یافته و احتمال آسیب دیدگی ورزشکاران افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: تیم ، زنگ خطر ، وزنه برداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.