کرمانشاه/

سراج با "بیدل" به کرمانشاه می‌آید

استاد حسام الدین سراج روزهای 23 و 24 مرداد ماه به همراه گروه موسیقی "بیدل" در کرمانشاه کنسرت می دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛سید پیمان حقیقی مدیر برنامه های کنسرت گروه "بیدل" با اشاره به آغاز فروش بلیت های این کنسرت از روز پنجشنبه (16 مرداد) گفت: بهای بلیت این کنسرت از 40 هزار تا 75 هزار تومان متغیر بوده و برای مهمانان ویژه 80 هزار تومان است.

مدیر برنامه های کنسرت گروه "بیدل" خاطر نشان کرد: استاد حسام الدین سراج در این کنسرت قطعاتی از آلبوم های گذشته و جدید خود از جمله قطعه "قصه گیسو"، "بوی بهشت"، "رویای وصال"، "عشق و مستی" و "جور خوبان" را برای علاقمندان اجرا خواهد کرد.

وی افزود: در این کنسرت «شهرام میر جلالی» به عنوان نوازنده تار و بربط، «مسعود فرهمند» به عنوان نوازنده تنبک، «بهرام خانی» به عنوان نوازنده تار، «کوروش بالایی» به عنوان نوازنده کمانچه، «داوود ورزیده» به عنوان نوازنده نی و «سورنا سپاسی» به عنوان نوازنده سنتور استاد حسام الدین سراج را همراهی خواهند کرد.

وی افزود: همچنین «رامین کاکاوند» و «مسعود حبیبی» دو هنرمند کرمانشاهی به عنوان آهنگساز و نوازنده دف گروه را در اجرای این کنسرت همراهی خواهند کرد.

حقیقی با اشاره به برگزاری این کنسرت در محل تالار انتظار کرمانشاه، عنوان کرد: کنسرت استاد حسام الدین سراج به همراه گروه "بیدل" روزهای 23 و 24 مرداد ماه در دو سانس 18 تا 20 و 21 تا 23 برگزار می شود/ز

 

برچسب ها: کرمانشاه ، سراج ، بیدل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.