شهرکرد/

دو برابر شدن ورود گردشگر خارجی به کشور در سه ماه اول امسال

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: تورهای گردشگری ورودی به کشور افزایش یافته و ورود گردشگر خارجی به ایران در سه ماه نخست سال جاری رشد 200 درصدی را نشان می دهد.

مسعود سلطانی فر، در جمع مردم شهرستان سامان از توابع استان چهارمحال و بختیاری گفت: سرعت ایجاد زمینه اشتغال و ارزآوری بخش گردشگری بیشتر از سایر بخش هاست و می توان با توسعه و رونق این صنعت، اقتصاد کشور را پویا و توانمند کرد.
وی، با تاکید بر اینکه حل مشکلات بخش گردشگری با همدلی و همفکری تمامی دستگاه ها و بخش خصوصی امکانپذیر است، افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز برای پیگیری و حل مشکلات گردشگری اعلام آمادگی کرده اند.
سلطانی فر، با اشاره به افزایش ورود گردشگر خارجی به کشور اظهار داشت: رویکرد خارجی دولت و سیاست تشنج زدایی در این بخش موفقیت های خوبی در پی داشت.
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: در کنار ظرفیت های موجود در کشور، فضای مثبتی در دوران پذیرش مسئولیت دولت یازدهم به وجود آمد.
وی، ساماندهی گردشگری داخلی را از برنامه های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور دانست و افزود: تنظیم زمان سفر در ایام سال، ارائه تسهیلات سفر زمستانی، برنامه ریزی برای سفر بازنشستگان و دانشجویان در ایام غیر از تعطیلات و اعمال تخفیف های ویژه برای ترغیب مردم به سفر در طول سال از برنامه ها برای رونق گردشگری داخلی است./ش/ن
برچسب ها: گردشگر ، خارجی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.