خرم آباد/

نگاه فراجناحی و فراطایفه‏‌ای برای انتخاب شهردار دورود داریم

رئیس شورای شهر دورود گفت: به انتخاب شهردار دورود فراجناحی و فراطایفه‎ای نگاه می‎کنیم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،بهزاد میرزایی‎نیا در خصوص روند انتخاب شهردار دورود گفت: گزینه‎های متعددی از طیف‎های مختلف جامعه برای در دست گرفتن سکان شهرداری دورود با حضور در جمع اعضای شورای اسلامی شهر دورود برنامه‎های خود را ارائه داده‎اند.

وی با بیان این که برای ارائه برنامه از همه سلیقه‎ها دعوت کرده‎ایم بیان داشت: برای انتخاب یک شهردار دیدگاه‎های مختلفی وجود دارد که بومی‎بودن یا تجربه کار اجرایی در شهرهای بزرگ و یا تلفیقی از این دو از این دیدگاه‎ها است.

رئیس شورای اسلامی شهر دورود با بیان اینکه در انتخاب شهردار فرا جناحی و فرا طایفه‎ای عمل می‎کنیم، اظهار داشت: ملاک خود را پتانسیل، تجربه و توان اجرایی افراد قرار داده‎ایم.

وی افزود: قانون و تعهد به مردم تکلیف کرده است، تا شهردار را انتخاب کنیم و به همین منظور جلسات متعددی را با حضور همه اعضا برگزار کرده‎ایم.

میرزایی‎نیا با اشاره به برخی مطالبات مردم اضافه کرد: اصلی‎ترین مطالبه مردم شهر دورود تکمیل خیابان فاطمی است که تکمیل آن به 15 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و شهردار جدید باید در این خصوص برنامه جامع‎ای داشته باشد.

رئیس شورای شهر دورود با اشاره به نیمه‎کاره ماندن این خیابان گفت: مشکل اصلی آن خیابان بحث تملک برخی ملک‎ها و اراضی موجود در حاشیه آن است که امیدواریم بتوانیم با کمک مسئولان این پروژه را به بهره‎برداری برسانیم.

این مسئول در پایان در پاسخ به این سئوال مبنی بر زمان معرفی شهردار جدید شهر دورود، اضهار داشت: امیدواریم تا پایان هفته‎جاری در انتخاب شهردار به نتیجه مطلوب رسیده و شهردار را با حضور اصحاب رسانه معرفی کنیم.

 پس از کنار گذاشته شدن بهرنگ دالوند از سکان شهرداری دورود با از نارضایتی اعضای شورای شهر دورود از عملکرد وی، از خرداد ماه سال‎جاری شهرداری دورود با سرپرست اداره می‎شود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: لرستان ، دورود ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.