کنفدراسیون فوتبال آسیا بازخورد دوره آموزشی مبارزه با دوپینگ که در طول رقابتهای زیر 14 سال آسیا برگزار شد را بر روی وب سایت رسمی خود منتشر کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، دوره آموزشی 5 روزه شیوه زندگی سالم و مبارزه با دوپینگ که به طور مشترک توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال ایران در حاشیه مسابقات قهرمانی زیر 14 سال آسیا 2014 سازماندهی شده بود، روز چهارشنبه به پایان رسید.

این دوره آموزشی ویژه با شعار "نه گفتن به دوپینگ" با حضور تمام بازیکنان شرکت کننده در این دوره از رقابتها به صورت تعاملی و سرگرم کننده با مدیریت دکتر زهره هراتیان- عضو کمیته پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا و پشتیبانی دکتر توحید سیف برقی- افسر پزشکی رقابتهای زیر 14 سال کنفدراسیون فوتبال آسیا و دکتر پرهان خانلری- افسر پزشکی کمیته سازماندهی محلی کنفدراسیون فوتبال آسیا، طراحی و اجرا شد.

در طول برگزاری جلسه اطلاع رسانی، بازیکنان به انجام فعالیتهای مختلفی همچون برگزاری مسابقات تستی در حیطه دوپینگ و داروهای ممنوعه می پرداختند.

در این دوره آموزشی روش نمونه گیری دوپینگ آموزش داده شد. همچنین میثاق نامه ای توسط بازیکنان در راستای مبارزه با دوپینگ امضاء شد.

لازم به ذکر است که بخش مبارزه با دوپینگ کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال به روزرسانی قوانین 2010 ضد دوپینگ آسیا براساس آئین نامه ضد دوپینگ فیفا 2015 و استانداردهای بین المللی است.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، آسیا ، دوپینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار