مشهد/

برنامه ريزي براي پنجمين جشنواره فرهنگي ورزشي رضوي

همایش هماهنگی پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی رضوی و همایش جاده ولایت در مشهد برگزار شد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد؛ در این همایش که با حضور معاونان وزارت ورزش و جوانان، مدیران کل ورزش و جوانان استان های خراسان رضوی، خوزستان، یزد، معاونان توسعه امور ورزش استان های فارس و یزد و مدیر عامل بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) برگزار شد، راهکارهای برگزاری مطلوب پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی رضوی بررسی شد .

حمیدرضا گرشاسبی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان در این مراسم گفت: ورزشکاران استانهای واقع در جاده ولایت ، مسیر 1994 کیلومتری این جاده را در دهه کرامت خواهند دوید.

سید مناف هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان نیز اظهار داشت: با درنظر گرفتن برنامه های فرهنگی بیشتر در استان های واقع در مسیر جاده ولایت، این جشنواره در سال های آینده به صورت گسترده تر برگزار می شود.

مسعود امینی مدیر کل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان هم با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی ویژه دهه کرامت بیان کرد: در دهه کرامت امسال مسابقات قرآنی در سطح ملی به میزبانی مشهد و قم برگزار خواهد شد.

سید جواد جعفری مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) هم این جشنواره را یکی از محوری ترین برنامه های 85 گانه این بنیاد در دهه کرامت خواند و گفت: جشنواره امام رضا (ع) در قالب برنامه های متنوع و مختلف در 200 نقطه دنیا برگزار شود.

در پنجمین دوره همایش جاده ولایت که در آستانه دهه کرامت برگزار می شود 25 دونده از اول شهریور به مدت 16 روز مسیر ورود امام رضا(ع)به ایران از استان خوزستان تا خراسان رضوی را خواهند دوید.

این دوندگان پس از گذر از پنج استان خوزستان، کهکیلویه و بویراحمد، فارس، یزد و خراسان جنوبی، همزمان با ایام دهه کرامت و شب ولادت امام رضا (ع) وارد مشهدالرضا خواهند شد.

از ششم تا 16 شهریور مصادف با سالروز میلاد حضرت معصومه (س) تا سالروز میلاد حضرت امام رضا (ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.

انتهای پیام//

برچسب ها: فرهنگی ، ورزشی ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.