افشارزاده: کاهش قراردادهایمان با همراهی کادرفنی و بازیکنان است

مدیرعامل استقلال می گوید این باشگاه با همکاری اعضایش در راستای سیاست های وزارت ورزش و سازمان لیگ درصدی از قراردادهای بازیکنان و کادرفنی اش را کسر می کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، بهرام افشارزاده با اعلام این خبر که درصدی از قرارداد بازیکنان و کادرفنی استقلال کسر می‌شود، اظهار کرد: در راستای سیاست های وزارت ورزش و جوانان و سازمان لیگ برتر و با همکاری همه اعضای تیم درصدی از قراردادهای باشگاه را کاهش خواهیم داد تا بتوانیم هزینه های خود را در قالب سقف بودجه مصوب شده مدیریت کنیم. در این میان مربیان ، بازیکنان و همه همکاران من در باشگاه ، ما را همراهی خواهند کرد. 
 
او در پاسخ به این پرسش که برای پرداخت بدهی های استقلال چه برنامه ای دارد و آیا اعتبار کافی برای حل مشکلات در اختیار اوست، تصریح کرد : باشگاه استقلال مشکل بسیاری از گذشته دارد. بخشی از این مشکلات، بدهی های باشگاه است و ما با تلاش هیأت مدیره محترم بدهی ها را اولویت بندی کرده ایم و با تأمین منابع مالی آنها را به مرور پرداخت خواهیم کرد اما فراموش نکنیم که اولویت اول امسال ما پرداخت به موقع و سر موعد تعهدات فصل جاری است . 

افشارزاده درباره برگزاری نشست امروز هیأت مدیره یادآور شد: با توجه به مسائلی که باشگاه استقلال وجود دارد امروز جلسه هیأت مدیره تشکیل و در آن موضوعات مختلفی چون مشکلات پیش رو ، وضعیت آینده تیم مطرح و بررسی خواهد شد . 

او درباره اسپانسر روی پیراهن تیم استقلال اضافه کرد : همانطور که همه در جریان هستند امسال باشگاه استقلال یک همراه و هوادار بنام شرکت توسعه صنایع نوین ایران بعنوان حامی مالی باشگاه در کنار خود داشته که تا به امروز به همه تعهدات خود عمل کرده است . در همین راستا با نظر مثبت شرکت توسعه صنایع نوین ، جهت اسپانسرینگ پیراهن تیم ، مذاکرات خوب و ارزشمند و قابل احترامی با مجموعه اقتصادی تات تحت مالکیت و مدیریت برادر گرامی جناب آقای مهندس علی انصاری داشتیم . از آنجائیکه خانواده انصاری همیشه به مجموعه استقلال لطف داشته و در سختی ها کنار باشگاه بود اند تعدادی از مجموعه های ایشان همچون سالیان گذشته همانند بازار مبل ایران ، بازار موبایل ایران ، تشک ویستر به عنوان اسپانسر پیراهن تیم انتخاب شدند. ضمناً ایشان چندین سال عضو محترم هیئت مدیره باشگاه استقلال بوده اند و خدمات ارزنده به باشگاه ارائه داده اند .

افشارزاده در پایان گفت : ما برای تأمین هزینه های امسال با حمایت شرکت توسعه صنایع نوین ایران بعنوان حامی مالی باشگاه و حضور همراهان همیشگی چون مهندس علی انصاری و مدیریت کردن بر هزینه ها ، مشکل خاصی نخواهیم داشت .
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار