تکرار//

سجادی:برای چهارمی در بازی‌های آسیایی شرایط سختی نسبت به دوره قبل داریم

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش وجوانان گفت: از برابر شدن حقوق ورزشکاران جانباز و معلول حمایت می‌کنیم و در این زمینه اقدامات لازم را به صندوق حمایت از قهرمانان انجام خواهیم داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران نصرالله سجادی روز  یکشنبه از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بازدید کرد.

وی در پایان این بازدید در خصوص درخواست ورزشکاران جانباز و معلول برای یکسان‌سازی حقوق آنها با ورزشکاران سالم گفت: اسامی و میزان پاداش تمام ورزشکارانی که باید تشویق شوند به دست ما رسیده است و بر مبنای آیین‌نامه پاداش آنها پرداخت خواهد شد. اگر قرار است تغییری ایجاد شود باید مورد تصویب هیأت مدیره صندوق قرار گیرد. اگر تغییرات در آیین‌نامه اصلاح شود بعد از آن باید منابع مالی تامین شود که موضوع مهمی است. ما قطعا از این موضوع حمایت خواهیم کرد تا تبعیض موجود برطرف شود.
 
 محمود خسروی‌وفا، رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: گزارشی در زمان مهرعلیزاده تهیه کردیم که پس از بررسی‌های لازم حق را به ما دادند تا حقوق‌ برابر شود اما این اتفاق نیفتاد و عنوان کردند که لازمه آن این است که مبلغی به صندوق پرداخت شود. آیین‌نامه که برای پرداخت حقوق ورزشکاران جانباز و معلول نوشته شده است مربوط به گذشته است.از آن زمان تاکنون هیچ اقدام ویژه‌ای انجام نشده و حقوق‌ها بر مبنای آیین‌نامه گذشته پرداخت می‌شود .
 
وی افزود: غیر از آن پیشنهاد دادیم آیین‌نامه پارالمپیک با المپیک فرق کند و گروه‌بندی‌ها را برای اهدای جوایز خودمان تعیین کنیم. بعضی مواقع جوایز خوبی به ورزشکاران تعلق می‌گیرد که از توقع ما بیشتر است و برخی مواقع کمتر از توقع ما پاداش می‌دهند .

 در ادامه سجادی با تاکید بر اصلاحات در آینده  گفت: قرار است در شهریور ماه فدراسیون‌ها پیش‌بینی نهایی خود را به وزارت ورزش ارائه دهند. اگر بخواهیم عنوان چهارمی دوره قبل را تکرار کنیم طبق ارزیابی‌ها باید 22 تا 25 مدال طلا کسب کنیم.   اگر فکر کنیم که سوم می‌شویم غیر واقعی حرف زده‌ایم.

وی درباره بودجه باشگاه‌های فوتبال گفت:‌ امسال وزارت ورزش سقف مشخصی را برای باشگاه‌های فوتبال تعیین کرده است که در صورت تخلف با آنها برخورد خواهد شد. تلاش ما این است که آنچه که ثبت می‌شود واقعی باشد. جلسه‌ای را هم با وزیر صنایع داشته‌ایم تا مقررات وزارت ورزش اجرایی شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار