اهواز/

جلسه شورای ورزش شهرستان خرمشهر برگزار شد

جلسه شورای ورزش شهرستان خرمشهر با هدف بررسی دستورالعمل جدید این شورا در محل فرمانداری تشکیل شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، جلسه شورای ورزش شهرستان خرمشهر صبح امروز در محل سالن اجتماعات فرمانداری به ریاست فرماندار و با حضور معاون فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد و اعضای این شورا تشکیل شد.

فرماندار خرمشهر در این جلسه اظهار داشت: این جلسه در رابطه با دستورالعمل جدیدی که از شورای ورزش استان به شورای شهرستان‌ها ابلاغ شده، تشکیل شده و امیدواریم بر اساس این دستورالعمل جدید در بحث ورزش خرمشهر گام مثبتی برداشته شود.

عبدالله حسینی خاطرنشان کرد: شورای ورزش یک شورای مشورتی است که تلاش این شورا در راستای تندرستی و پیشگیری از بیماری‌ها است.

وی اضافه کرد: ورزش خرمشهر به لحاظ موقعیت و جایگاهی که می‌تواند در کشور داشته باشد در چند سال اخیر دچار رکود شده و در این مدت به لحاظ ضعف مدیریتی دوران خیلی بدی را سپری کرده است.

 در شورای ورزش خرمشهر تصمیم گرفته شده که 9 کمیته ورزشی تحت عنوان کمیته ورزش‌های پایه به ریاست دکتر رضایی‌منش از دانشگاه علوم و فنون دریایی، کمیته بانوان به ریاست مریم کنعانی، کمیته ورزش‌های همگانی به مسئولیت پورعواد، کمیته قهرمانی، کمیته اقتصادی زیر نظر سازمان منطقه آزاد اروند، کمیته آموزش و پرورش زیر نظر دکتر یاوری، ورزش‌های روستایی با ریاست عمید‌زاده، کمیته ورزش‌های کارگری با مسئولیت رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی و کمیته توسعه فضا‌ها و اماکن ورزشی به ریاست علوانی یکی از اعضا شورای شهر تشکیل شود.

همچنین مصوب شد جلسات شورا هر 20 روز تشکیل و در جهت تقویت ورزش‌های پایه از حضور و نظرات پیشکسوتان در این شورا استفاده شود و تدارک یک سری امکانات ورزشی و تقدیر از قهرمانان ورزشی ملی و استانی که از سال 90 تا 92 مقام آوری کردن نیز انجام شود.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.