ناکارآمدی گنبد آهنین بزرگترین دستاورد صهیونیست‌ها! + فیلم

با گذشت یک ماه از تجاوز صهیونیست‌ها به غزه نه تنها مقاومت اسلامی از یکی از مجهزترین ارتش‌های دنیا شکست نخورده بلکه به گونه‌ای دست برتر را در این نبرد دارد.

به گزارش گروه چند رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، با گذشت یک ماه از تجاوز صهیونیست‌ها به غزه نه تنها مقاومت اسلامی از یکی از مجهزترین ارتش‌های دنیا شکست نخورده بلکه به گونه‌ای دست برتر را در این نبرد دارد و رژیم صهیونیستی و آمریکا به دنبال آتش‌بس برای فرار از مهلکه می‌گردد.

ارتش مجهز صهیونیست‌ها که تا به حال مقاومت اسلامی غزه را گروه‌های کوچک می‌دانست، اکنون در مقابل مقاومت جانانه این گروه‌ها که فقط از امکانات اندک و ابتدایی برخوردارند، آنها را ارتش ملت فلسطین در غزه می‌نامند.

داده‌های نظامی صهیونیستی نشان می‌دهد که سامانه گنبد آهنین از میان حدود 3300 موشک شلیک شده مقاومت، تنها توانست مزاحم 500 موشک گروههای مقاومت اسلامی شود.

ارتش صهیونیستی اعلام کرد که 700 موشک برای اسقاط موشک‌های مقاومت شلیک کرده که هزینه کل این موشک‌ها 35 میلیون دلار برآورد شده است و ارزش هر موشکی که از این سامانه شلیک می‌شود برابر با 50 هزار دلار است و این به معنای ناکارآمدی سامانه پرهیاهو و گران‌قیمت گنبد آهنین می‌باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار