ترسیم روش‌های منطقی‌تری برای اقتصادی کردن فرودگاه‌ها

بهبود کیفی خدمات و ارائه سرویس‌های هواپیمایی و فرودگاهی مسیر را برای اجرای بهتر فعالیت‌های مربوط به اقتصادی کردن فرودگاه‌ها مهیا می‌سازد.

عبدالکریم رجبی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با اعلام اینکه اقتصادی کردن فرودگاه‌ها امری نیست که بتوان در مدت زمان کوتاه بتوان به آن دست یافت گفت: برنامه‌ریزی و تدوین سیاست‌های درست و منطقی با هدف تکمیل زیرساخت‌های فرودگاهی، می‌تواند بالقوه‌ها را بالفعل کند و موجب تنوع‌سازی خدمات به مسافران هوایی و ایجاد امنیت بیشتر شود.

وی در ادامه با بیان اینکه بهبود کیفی خدمات و ارائه سرویس‌های هواپیمایی و فرودگاهی مسیر را برای اجرای بهتر فعالیت‌های مربوط به اقتصادی کردن فرودگاه‌ها مهیا می‌سازد، اظهار داشت: با وجود به اینکه در اکثر استان‌های کشور فرودگاه است، اما هنوز با کمبود پرواز در اکثر فرودگاه‌ها مواجه هستیم که برای این منظور باید زیرساخت‌ها را آماده و تکمیل کرد تا ضمن متنوع‌سازی نرخ‌ها، خدمات هواپیمایی با کیفیت‌تری ارائه شود.
 
نماینده مردم گلستان، مینودشت و کلاله بیان کرد: متنوع‌سازی نرخ بلیط هواپیما افزایش تقاضا را به‌دنبال دارد چراکه با متنوع‌سازی، خدمات هم با کیفیت بهتری ارائه شده و افزایش تقاضا را به دنبال خواهد داشت.
 
وی گفت: اگر فرودگاهی ساخته شد باید از ظرفیت‌های موجود آن بتوانیم به خوبی استفاده کنیم و در جهت فراهم کردن امکانات و سیستم‌های ناوبری اقدامات اساسی‌تری را انجام دهیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار