با همراهی گروه موسیقی بیداد زمان ؛

جوانترین خواننده موسیقی سنتی در تالار وحدت می خواند

محمدرضا منصوری خواننده جوان موسیقی سنتی با همراهی گروه موسیقی "بیداد زمان"کنسرتی را درتالار وحدت برگزار می کند.

به گزارش حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی ، گروه موسیقی " بیداد زمان " به سرپرستی و آواز محمدرضا منصوری  خواننده جوان موسیقی سنتی ، کنسرتی را در دو بخش تقدیم علاقمندان می کند . بخش اول این برنامه که قطعات قدیمی و خاطره انگیز را در برمی گیرد اشعاری از بیژن ترقی ، معین کرمانشاهی ، حسین گل گلاب شامل قطعات بیداد زمان ، طاقتم ده ، امید جانم ، خوشه چین ، ای کاروان و آواز اصفهان می شود و در بخش دوم نیز آثارجدید و قدیمی نظیر قطعات دل داده ، کویر ، مرغ شب ، شب به گلستان تنها ، ایران و آواز دشتی با اشعاری از قیصر امین پور ، محمود صناعی و حسین منزوی اجرا می شود.

محمدرضا منصوری از سن ۱۳ سالگی موسیقی را آغاز کرده است و از محضر اساتیدی چون ناظری ، پاکسیرت ، خدایی ، افتخاری و سراج در خوانندگی بهره برده و در اجرا های گوناگون با نوازندگان برجسته موسیقی سنتی از جمله سینا جهان آبادی ، مسعود حبیبی ، علی خشتی نژاد ، رشید رشیدپور ، علی پژوهشگر ، داوود منافی و سحاب تربتی همکاری داشته است.

افزون بر محمدرضا منصوری بعنوان سرپرست و خواننده ، علی خشتی نژاد نوازنده تار ، رشید رشید پور نوازنده پیانو ، حسین سجودی نوازنده رباب ، آیدین ترکیان نوازنده کمانچه ، روزبه زرعی نوازنده دف و سازهای کوبه ای و سحاب تربتی نوازنده تمبک سایر اعضاء گروه را تشکیل می دهند.

کنسرت گروه موسیقی " بیداد زمان " 23 مردادماه ، ساعت 22 در تالار وحدت بروی صحنه می رود و مخاطبان جهت تهیه بلیت این برنامه می توانند با آموزشگاه افتتاح به شماره 77941104 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.