حسینی :حضور در میادین بین المللی لازمه پیشرفت سافت بال است

سرمربی تیم ملی سافت بال بانوان کشورمان گفت: سافت بال برای پیشرفت و رسیدن به هارمونی لازم نیاز مبرم به حضور در میادین بین المللی و کسب تجربه دارد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران نجمه حسینی گفت: برپایی اردوی آماده سازی برای تیم ملی سافت بال و انتخاب نفرات برتر انگیزه زیادی در بازیکنان سافت بال سراسر کشور ایجاد کرده و مسلما اعزام این نفرات به تورنمنتهای بین المللی و انجام مسابقات رسمی عیار آنها را بالا خواهد برد.

وی با تقدیر از حمایت فدراسیون انجمنهای ورزشی و وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: حضور محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمنهای ورزشی به همراه شهریان معاون امور بانوان وزارت ورزش در اردوی تیم ملی سافت بال و نگاه حمایتی آنها انگیزه ملی پوشان و البته کادر فنی را بسیار بالا برد و ما را برای ادامه کار و قدرتمندتر کردن تیم ملی سافت بال دلگرم کرد.

وی اذعان داشت: با برنامه ریزی و هدفمند شدن انجمن بیس بال و سافت بال، این رشته در کشور درحال گسترش توسعه است و برگزاری منظم مسابقات قهرمانی کشور در کنار لیگ و البته برپایی مسابقات رده های سنی بیش از پیش مستعدین و نفرات زبده را به تیم های ملی تزریق خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی سافت بال از برپایی دومین مرحله اردوی آماده سازی در اصفهان خبر داد و گفت: مرحله اردوی تیم ملی سافت بال که با هدایت بنده و سه نفر دیگر به عنوان دستیار، مربی بدنساز و مشاور فنی برگزار شد بیشتر روی انتخاب نفرات آماده حاصل از انجام آزمونهای تکنیکی، آمادگی جسمانی و تستهای لازم سافت بال و ارائه قوانین تئوری و عملی پایه گذاری شده بود.

او اضافه کرد: با تصمیم کمیته فنی 29 نفر برای برپایی دومین مرحله اردوی آماده سازی در اصفهان به تیم ملی دعوت شده اند و در نظر داریم با ارائه تمرینات تخصصی و تاکتیکی، بازیکنان را آماده حضور در مسابقات جنوب غرب آسیا کنیم که قرار است شهریور ماه سالجاری در پاکستان برگزار شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: سافت بال ، سرمربی ، بانوان ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار