معاون تربیت و آموزش سپاه بیت المقدس مطرح کرد

ضرورت تقویت اخلاق متین و عقاید محکم در بین دانشجویان

حجت‌الاسلام سیدقاسم هاشم‌پور گفت: یکی از مهمترین برنامه های بسیج و بویژه بسیج دانشجویی برگزاری دوره آموزشی خط امام است که هدف آن تقویت اخلاق متین و عقاید مستحکم در بین دانشجویان است.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، به نقل از سازمان بسیج دانشجویی، معاون تربیت و آموزش سپاه بیت المقدس گفت: دانشجویان باید در کنار طی نمودن مدارج عالی علمی و آموزشی در دانشگاه ها, از نظر اخلاقی و عقایدی نیز آموزش های لازم را ببینند و برگزاری دوره هایی مانند طرح ولایت در راستای تقویت اخلاق متین و عقاید محکم در بین دانشجویان است

حجت‌الاسلام سیدقاسم هاشم‌پور معاون تربیت و آموزش سپاه بیت المقدس در مراسم اختتامیه دوره خط امام استانی  که روز گذشته در دانشگاه کردستان برگزار شد اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه های بسیج و بویژه بسیج دانشجویی برگزاری دوره آموزشی خط امام است که هدف آن تقویت اخلاق متین و عقاید مستحکم در بین دانشجویان است.

 وی با بیان اینکه ترویج اخلاق اسلامی و آموزه های دینی در جامعه یکی از اهداف سازمان بسیج است گفت: دانشجویانی که در کلاس های علمی و آموزشی دانشگاه ها مدارج عالی را طی می کنند باید از نظر اخلاقی و عقایدی نیز سرآمد باشند و آموزش های لازم را ببینند و برگزاری این چنین دوره هایی در راستای گسترش اخلاق و آموزه های دینی است.

هاشم پور ادامه داد: دانشجویانی که دوره آموزشی خط امام را گذرانده اند باید به عنوان سرگروه های حلقه های صالحین در دانشگاه ایفای نقش کنند و اخلاق متین, عقاید محکم و مباحث معرفتی, بصیرتی را به متربیان و اعضای حلقه خود انتقال دهند.

معاون تربیت و آموزش سپاه بیت المقدس گفت: دشمن برنامه های زیادی را در رابطه با به چالش کشاندن نظام مقدس جمهوری اسلامی طرح ریزی کرده که نمونه آن نبرد نرم و تهاجم فرهنگی است و ما با راه اندازی حلقه های صالحین و آگاهی بخشی و بصیرت افزایی اعضای آن, می خواهیم این اقدامات را خنثی کنیم و شما دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم باید کشور و نظام را در مقابله با این تهاجم یاری کنید.

وی با بیان اینکه دشمن می خواهد قطار علم و انرژی که در کشورما در حال سرعت گرفتن است را متوقف کند گفت: دشمن از حضور شما دانشجویان بسیجی می ترسد و می خواهد شما را از صحنه ها کنار بکشد به همین دلیل است که هر روز به بهانه ای در حال ضربه زدن به این نظام است.

وی در پایان گفت: دشمن با وجود شما دانشجویان بسیجی که به سلاح علم و ایمان و اخلاق اسلامی مجهز هستید هرگز به خواسته های شوم خود نمی رسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار