در سیصد وچهل و سومین نشست باشگاه فیلم تهران؛

فیلم " آذر ، شهدخت ، پرویز و دیگران " اکران و نقد می‌شود

فیلم " آذر ، شهدخت ، پرویز و دیگران " به کارگردانی بهروز افخمی شنبه 25 مرداد ساعت 18 باحضور عوامل و علاقه مندان به سینما در فرهنگ سرای ارسباران اکران و نقد می‌شود.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای ارسباران؛ فیلم " آذر، شهدخت، پرویز و دیگران " به کارگردانی بهروز افخمی و نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم و فیلم نامه در سیصد و چهل و سومین نشست باشگاه فیلم تهران شنبه 25 مرداد ساعت 18 باحضور عوامل و علاقه مندان به سینما در فرهنگ سرای ارسباران اکران و نقد می‌شود.

 این فیلم نوعی کمدی کلاسیک با مضمون اجتماعی و سرشار از نمادهاست . این فیم نشات گرفته از این واقعیت است که جامعه کنونی ایران هنوز می تواند با نهادی به نام خانواده ، مشکلات بزرگ برخاسته از جامعه مدرن امروزی را حل کند . تکیه بر نقش پدر و مادر به عنوان محور اصلی خانواده در حل آسیب های  فرزندان از نقاط برجسته فیلم است .

بهروز افخمی (کارگردان) ، مرجان شیرمحمدی (نویسنده)، جمال ساداتیان (تهیه کننده)، مهدی فخیم زاده و گوهر خیراندیش بازیگران و عوامل این فیلم هستند .

علاقمندان جهت حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، خ جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره هاي 20-22872818 تماس بگیرند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار