شهرکرد/

تشکر از استقبال و میزبانی مردم در سفر هیأت دولت به استان چهارمحال و بختیاری

دفتر رئیس جمهور، در پیامی از استقبال پرشور و میزبانی صمیمانه مردم، در جریان سفر استانی هیأت دولت یازدهم به چهارمحال و بختیاری قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:دفتر حجت الاسلام دکتر حسن روحانی؛ رییس جمهوری، در پیامی ضمن تشکر از استقبال و میزبانی مردم چهارمحال و بختیاری در جریان سفر استانی هیأت دولت یازدهم، آورده است:

استقبال و ميزباني صميمانه و پرشور مردم مؤمن و دلاور چهارمحال و بختياري از كاروان دولت تدبير و اميد، جلوه ديگري از وحدت، همدلي و اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را به نمايش گذاشت و انگيزه اي مضاعف در خدمتگزاري به ملت، آفريد .

در این پیام اظهار امیدواری شده است: با تدبیر و تلاش هر چه بیشتر مسئولان و همکاری و همراهی مردم عزیز، گام های بلندی برای توسعه پایدار این خطه حاصل خیز برداشته شود.

در ادامه پیام تشکر دفتر رئیس جمهوری از مردم استان چهارمحال و بختیاری آمده است:

مردم خوب و عشایر غیور این اقلیم قد برافراشته بر بلندی های زاگرس، به برکت فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی همواره پاسداران راستین میهن به ویژه در دوران انقلاب و دفاع مقدس بوده اند.

تبلور استقامت، صفا و زیبایی طبیعت بکر در روح مردمان صبور این سرزمین نشانه ای از همراهی صلح و اعتدال فطری انسان با آیات الهی است که باید در حفظ و تقویت آن کوشید و از دستاوردهای غنی آن درس ساده زیستی، امید و نشاط آموخت.

دولت به لطف آگاهی و حمایت های مردم نجیب و قهرمان این استان، با اجرای طرح ها و برنامه های مورد نظر، تلاش و همت بیشتر در جهت برآوردن مطالبات به حق آنان و گشودن افق های تازه توسعه و رفاه در استان خواهد داشت. انشاء الله.

به پاس حضور پرشور و استقبال گرم مردم شریف این استان، از خدمتگزاران خود در دولت تدبیر و امید، لازم می دانیم از اقشار مختلف مردم، نماینده محترم ولی فقیه، ائمه جمعه و جماعات، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، خانواده معظم و معزز شهدا و ایثارگران، عشایر غیور، فرهنگیان، دانشگاهیان، دانشجویان، دانش آموزان، کشاورزان، کسبه، کارگران، اصحاب پرتلاش رسانه، جوانان پرشور و با نشاط، نیروهای نظامی و انتظامی و سایر گروه های سیاسی و اجتماعی استان صمیمانه تقدیر و تشکر کنیم.

امید است در سایه عنایات الهی، تدبیر و تلاش هر چه بیشتر مسئولان و همکاری و همراهی مردم عزیز، گام های بلندی برای توسعه پایدار این خطه حاصل خیز برداشته شود و تصمیمات و برنامه های دولت چشم انداز روشنی برای این استان محقق کند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.