کرمانشاه/

حضور 20 ورزشکار کرمانشاهی در مسابقات آسیایی اینچئون

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از حضور 20 ملی پوش کرمانشاهی در رشته های مختلف ورزشی در مسابقات آسیایی اینچئون خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ؛مجتبی جوهری گفت:وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بر روی بازیهای آسیایی اینچئون بسیار حساس هستند و می خواهند از جایگاه ایران در دوره گذشته دفاع کنند.

وی گفت: در دوره گذشته بازیهای آسیایی کاروان ایران موفق به کسب 20 مدال طلا شد و در مجموع به عنوان چهارم بازیهایی آسیایی دست یافت و به همین خاطر مسئولین وزارت ورزش و جوانان در انتخاب ورزشکاران اعزامی به این مسابقات بسیار حساسیت نشان می دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: از استان کرمانشاه تاکنون 20 ملی پوش به صورت قطعی برای اعزام به مسابقات آسیایی اینچئون انتخاب شده اند و ایننعداد امکان دارد تا 23 نفر هم برسد.

جوهری در پایان گفت: از جمله رشته های ورزشی که ملی پوشان کرمانشاهی در آنها برای اعزام به مسابقات آسیایی اینچئون انتهاب شده اند می توان به بوکس، وزنه برداری، کاراته، کشتی، فوتبال هفت نفره و ... اشاره کرد.

گفتنی است: هفدهمین دوره بازیهای آسیایی از 28 شهریور تا 22 مهرماه سال جاری (19 سپتامبر تا 14 اکتبر 2014) به میزبانی کره جنوبی در شهر اینچئون برگزار خواهد شد./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.