رئیس کنفدراسیون کشتی آفریقا از مسئولان فدراسیون؛

مراسم افتتاحیه تورنمنت دوستی ایران و آفریقا برگزار شد

مراسم افتتاحیه تورنمنت دوستی ایران و آفریقا بعد از ظهر امروز (پنج شنبه) در خانه کشتی شماره 2 تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در این مراسم تیم های شرکت کننده در این رقابت ها در روی تشک مسابقات حضور یافتند و سپس کلیپی از صحنه های زیبای کشتی برای حاضران پخش شد.
در ادامه مراسم امیررضا خادم قهرمان جهان و المپیک و حمید بنی تمیم دبیر فدراسیون کشتی به نمایندگی از فدراسیون کشتی ایران با دعوت از مسکوت رئیس کنفدراسیون کشتی آفریقا و روسای فدراسیون های کشتی کشورهای آفریقایی حاضر در سالن بر روی تشک مسابقات با اهدای هدایایی از ایشان تقدیر بعمل آورد.
همچنین مسکوت رئیس کفندراسیون کشتی آفریقا نیز با اهدای هدیه ای به رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی از وی تقدیر بعمل آورد.
در پایان این مراسم عکس دستجمعی بعنوان یادبود این مسابقات با حضور مسئولان کشتی ایران و آفریقا و کشتی گیران شرکت کننده گرفته شد.

در جریان مراسم افتتاحیه تورنمنت دوستی ایران و آفریقا که در خانه کشتی شماره 2 تهران در حال برگزاری است رئیس کنفدراسیون کشتی آفریقا طی سخنرانی از مسئولین کشتی ایران تشکر کرد.
متن سخنرانی رئیس کنفدراسیون کشتی آفریقا به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

الهم صلی علی محمد و آل محمد
از مسئولین کشور ایران برای این رویداد تاریخی و میزبانی بی نقص مسابقات بین المللی بین مدال آوران قاره آفریقا و کشور ایران تشکر می کنم.
این رقابت خاص و به یاد ماندنی نشان داد که کشور شما این هدف را دارد که در روابطی که پیش رو دارد به کشتی کشور آفریقا کمک کند که بیشتر جمعیت در این قاره مسلمان هستند.
از کشور ایران به خاطر محافظت از ارزش هایی که به آن معتقد است تشکر می کنم و از طرف کنفدراسیون کشتی آفریقا و تمامی شرکت کنندگان تشکر خود را از کشور اسلامی شما اعلام می دارم و برای کشور دوست داشتنی و اسلامی شرما و مردم مسلمان جهان آرزوی موفقیت می کنم.
از خدا برای کشور شما موفقیت، توسعه و آرامش مسئلت می نمایم.

 

 

برچسب ها: کشتی ، آزاد ، فرنگی ، ایران ، آفریقا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار