تصاویر و مشخصات گلکسی‌نوت 4 سامسونگ منتشر شد

چیزی به 12 شهریور ماه و مراسم رونمایی از نسل جدید فبلت نوت سامسونگ یا همان گلکسی نوت 4 نمانده است، این روزها بازار شایعات پیرامون این محصول داغ است و هم اکنون تصاویر جدیدی از این محصول منتشر شده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران،بر اساس این تصاویر نسل جدید گلکسی نوت در قسمت جلوی دستگاه همانند نسل قبلی و در قسمت پشتی تغییراتی را شاهد بوده است، این تصاویر اولین سری از عکس های مروبط به این فبلت می باشد که جزییات کاملی را به نمایش می گذارد.




محصولی که قرار است در IFA2014 در برلین معرفی شود، البته در پشت دستگاه همان ساختار چرمی شکل حفظ شده است و همچنین احتمال می رود همانند گلکسی آلفا نیز این اسمارت فون به لبه های فلزی مجهز شده باشد.

همچنین در این تصاویر قلم و پورت میکرو USB نسخه 3 در پایین گوشی قرار گرفته اند و در قسمت پشتی در کنارهای دوربین شیارهایی قرار داد که احتمالا مربوط به سنسور ضربان قلب سنج می باشد. بر اساس شایعات این دستگاه به صفحه نمایش 5.7 ایتچی سوپر آمولد با رزولوشن qHD، چهار گیگابایت حافظه ی رم، پردازنده ی اسنپ دارگون 805 در کنار اگزینوس 5 اوکتا و دوربین 16 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار