مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی:

پانورامای بیت المقدس و باغ کتاب تا 2ماه آینده به بهره برداری می رسد

گروه فرهنگ و جامعه: مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران از بهره برداری کامل دو مجموعه پانورامای بیت المقدس و باغ کتاب تهران تا دو ماه آینده خبر داد.

 به گزارش خبر نگاراجتماعی باشگاه خبرنگاران خلیل راحتی بااشاره به وضعییت بودجه  فرهنگی امسال  گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال به نام فرهنگ اثر قابل توجهی در شورای اسلامی شهر تهران داشت تا آنجا که امسال بودجه توسعه فضاهای فرهنگی رشد قابل ملاحظه ای داشته و توسعه این فضا به خواست اولیه شورا تبدیل شده است.

راحتی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون سه پروژه مهم شهرداری در فضاهای فرهنگی به اتمام رسیده است، در این باره اظهارکرد : تبدیل خانه انتظامی به موزه، تبدیل شدن باغ امیرسلیمانی به فرهنگسرای امام (ره) و تبدیل باغ خسروشاهی به سرای محله در جماران از پروژه هایی بودند که در ابتدای سال جاری تکمیل شده و به بهره برداری رسیدند.

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با اعلام اینکه دو ماه آینده دو پروژه بزرگ فرهنگی دیگر به بهره برداری می رسد، در این باره توضیح داد: پروژه باغ کتاب تهران که تنها سالن یاد یاران آن در سال گذشته به صورت نمایشگاهی مورد استفاده قرار گرفته بود، در مراحل تکمیلی است. آنچنان که به جز سالن نمایش، تمام ملحقات فضای باغ کتاب تا دو ماه آینده قابل بهره برداری می شود.

وی همچنین از تکمیل پروژه بزرگ پانورامای بیت المقدس خبر داد و گفت: طبق قول شخص شهردار تهران،مرکز تئاتر حرفه ای خاوران نیز تا پایان امسال به بهره برداری  می رسد که البته لازمه آن تکمیل تجهیزات است.

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران درباره توسعه فضاهای فرهنگی منطقه 12 تهران نیز به شهرنوشت اظهار کرد: توجه ویژه به منطقه 12 به دلیل شرایط خاصش مورد تاکید شهردار است. از این رو پروژه های سنگینی در این منطقه در حال شکل گیری است که با دستور مستقیم شهردار رقم خورده است.

راحتی با بیان اینکه باید این برنامه را در قالب پروسه نگاه کرد نه پروژه، خاطرنشان کرد: عملیات ساخت این پروسه ها هنوز آغاز نشده است و مراحل نرم افزاری و تهیه اطلاعات در حال تکمیل است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار