پخش "خداوند لک لک ها را دوست دارد" در شبکه دو

شبکه دو در سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن، فیلم های تلویزیونی "پاتک" و "خداوند لک لک ها را دوست دارد" را روی آنتن شبکه دو می برد.

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، فیلم تلویزیونی «پاتک» به تهیه کنندگی علی توکل نیا و کارگردانی علی اصغر شادروان 26 مرداد از ساعت 30 بامداد روی آنتن شبکه دو می رود.
 
این تله که در ژانر دفاع مقدس ساخته شده، درباره یك سرگرد ارتش است که به همراه افرادش كه پسرش نيز در ميان آنهاست، به مأموريت انفجار پل الخليل در خاك عراق می روند اما ...
 
مریلا زارعی ، حسین گیل ، رضا صفایی پور ، علی توکل نیا ، زهرا ظفرنیام ، شاهین جعفری ، محمد جوهری ، مجید شهبازی ، احمد راد ، زهره داوودی ، فریبا لشگری ، فتحعلی اویسی ، کنگرلو ، اسماعیل آقاجانی و اصغر عبدلی از بازیگران این تله فیلم هستند.
 
انیمیشن «خداوند لک لک ها را دوست دارد» نیز 26 مرداد از ساعت 9:30 دقیقه روی آنتن شبکه دو می رود.
 
این انیمیشن به کارگردانی مشترک هما شکیبی و سعیده ذاکری در مرکز پویانمایی صبا تولید شده و درباره کوچ لک لکها به دهکده و ماجرای دوستی آنها با بچه های ده یعنی سعید و علی و رحیم و حسین است.
 
این اثر با تکنیک دوبعدی تولید شده  و لی اوت و طراحی شخصیت آن نیز توسط شهرام شیرزادی انجام گرفته است.از دیگر عوامل«خداوند لک لک ها را دوست دارد» می توان به ژیان دیباوری، فرشاد غفوری و فرشاد شفیعی انیماتور اشاره کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: شبکه ، دو ، آنتن ، دفاع ، مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار