مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: آموزش بیش از 8 هزار راننده سرویس مدارس از شهریورماه آغاز می شود/افزایش 20 درصدی بکار گیری رانندگان زن ویژه سرویس مدارس دخترانه ، تلف شدن سومین خرس تهرانی طی 13 سال گذشته ، نوع ساخت و ساز ساختمان ها سبک زندگی ما را تعریف می کند/ تلاش کنیم نوسازی به جریانی اجتماعی تبدیل شود و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

سی و یکمین اجلاس روسای آموزش و پرورش در هفته نخست شهریور برگزار می‌شود / حضور جمعی از روسای قوا در اجلاس روسای آموزش و پرورش کشور

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/5/25/2514753_656.jpg

 حجةالاسلام والمسلمین ناصری از برگزاری سی و یکمین اجلاس روسای آموزش و پرورش کشور در روزهای اول ،‌دوم و سوم شهریور خبر داد.

پوشش فضای فرکانسی کشور به 53 درصد رسید/ افزایش ایستگاه‌های پایش نظارت ICT به 110 کیلو هرتز تا پایان سال 93

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: با افتتاح پروژه سایت پایش و جهت‌یاب در 4 استان پوشش نظارت در حوزه ICT و فضای فرکانسی کشور به 53 درصد می رسد.

صدور 10پروانه جدید در سازمان تنظیم مقررات / اجرای شبکه ملی اطلاعات تا سال 94
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: 10 پروانه جدید در سازمان تنظیم مقررات در سال جاری صادر خواهد شد.

حمایت از فنآوری های تولید نایلون سازگار با محیط زیست

مدیرکل دفتر پژوهش و توسعه فنآوری سازمان حفاظت محیط زیست گفت: حمایت از فنآوری های تولید نایلون سازگار با محیط زیست از اولویت های کاری این دفتر است.

نسخه جدید نقشه جامع ترافیک و حمل‌و نقل هوشمند تهران آغاز به کار کرد
مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران با اعلام این خبر افزود: نقشه‌ی جامع ترافیک و حمل‌و نقل هوشمند تهران، با هدف ایجاد درگاهی مشترک جهت ارایه‌ی سرویس‌ها و اطلاع‌رسانی پیرامون وضعیت حمل‌و نقل و ترافیک شهر، به بهره‌برداری رسیده است.

آموزش بیش از 8 هزار راننده سرویس مدارس از شهریورماه آغاز می شود/افزایش 20 درصدی بکار گیری رانندگان زن ویژه سرویس مدارس دخترانه

  معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آغاز فرایند آموزش 8 هزار راننده سرویس مدرسه از ابتدای شهریور ماه خبر داد .

پانورامای بیت المقدس و باغ کتاب تا 2ماه آینده به بهره برداری می رسد

گروه فرهنگ و جامعه: مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران از بهره برداری کامل دو مجموعه پانورامای بیت المقدس و باغ کتاب تهران تا دو ماه آینده خبر داد.

تلف شدن سومین خرس تهرانی طی 13 سال گذشته
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه از تلف شدن یک قلاده خرس قهوه ای در منطقه ارجمند از توابع فیروزکوه خبر داد.

نوع ساخت و ساز ساختمان ها سبک زندگی ما را تعریف می کند/ تلاش کنیم نوسازی به جریانی اجتماعی تبدیل شود
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: وقتی نگاه مردم به سبک زندگی شان تغییر کرد، خودشان اقدام به نوسازی می کنند.

75 درصد مذاکرات ارائه مجوز نسل بالاتر همراه اول انجام شده است

 وزیرارتباطات گفت:درحال حاضر مذاکرات ورود اپراتور اول تلفن همراه به نسل بالاتربا یکی ازاپراتورهانهایی شده وبااپراتور دیگرهم مذاکرات نسبتا خوب پیش می‌رود و حدود70تا 75درصد کار در این زمینه انجام شده است
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار