اکبری:

مشکلات مربوط به دستیاری کواچ باید حل شود/نباید همیشه به مربی متکی بود

سرمربی تیم ملی والیبال (ب) کشورمان گفت: در خصوص مربی تیم ملی والیبال امیدوارم کواچ امیدوارم کواچ به تنهای تصمیم‌گیری کند.

پیمان اکبری سرمربی تیم ملی والیبالی (ب) کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما در خصوص کمک مربی و دستیار کنار مربی خارجی در تیم ملی مشکلات بسیاری داشتیم این مساله حتی زمان ولاسکو هم وجود داشت.

وی افزود: بارها از مسئولان خواهش کردیم افرادی که کنار سرمربی قرار می‌گیرند باید کسانی باشند که اگر ما مربی را به هر دلیلی از دست دادیم بتوانند پس از رفتن گزینه خارجی تیم ملی را به خوبی هدایت کنند.

کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال در ادامه افزود: این خیلی بد است که پس از رفتن ولاسکو کسی نبود که به عنوان جایگزین ملی‌پوشان را هدایت کند فدراسیون باید همان طور که روی والیبالیستها سرمایه‌گذاری می‌کند در سطح مربیگری هم این کار را آغاز و دنبال کند.

اکبری گفت: مسئولان باید پیش از انتخاب دستیار مربی خارجی باید بررسی کنند که آیا این مرد منتخب که کنار مربی خارجی می گذاریم می‌تواند پس از رفتن سرمربی خارجی تیم را تمرین دهد نباید هر تصمیمی که گرفته می‌شود را گردن شخص خاصی بیاندازند.

وی یادآور شد: من معتقدم که انتخاب دستیار برای مربی خارجی باید به صورت کارشناسی و اصولی انجام شود به طوری که حتی اگر سرمربی بیمار شد آیا این کمک مربی می‌تواند حداقل یک هفته تیم را به خوبی بچرخاند اگر درست فکر کنیم به طور قطع مشکلات که تا کنون داشتیم در سال آینده بوجود نخواهد آمد.

اکبری یاد‌آور شد: این درست نیست که ما همیشه از مربی خارجی در کنار تیم ملی استفاده کنیم من کواچ را خیلی دوست دارم وی مربی با هوشی است ولی در لیگ جهانی او نقش خاصی در آماده‌سازی تیم نداشت و تمام کارها و زحمات را مرحوم  حسین معدنی کشید.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، ملی ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار