پربیننده‌ترین خبرهای سال 93؛

جنجال‌های "ماه عسل" همچنان ادامه دارد+ تصاویر

علیرضا سهرابی پدر فاطمه، مهمان "ماه عسل" پس از پخش این برنامه دخترش را از شیرین جهانگیری جدا کرد.

به گزارش حوزه میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛  برنامه "ماه عسل" امسال با حاشیه‌هایی همراه بود حواشی که گاه پررنگ تر از متن شد و جنجال رسانه‌ای بسیاری را به پا کرد اما انگار این قصه سر دراز دارد.

چندی پیش که شیرین جهانگیری به همراه فاطمه در این برنامه حضور پیدا کرد. علیرضا سهرابی پدر این کودک از صحبت‌های مطرح شده در این برنامه دلگیر شده بود و پس از رسانه‌ای کردن این موضوع و همچنین درگیر کردن افکار عمومی اظهار کرد؛ شیرین جهانگیری در طی این مدت‌ تنها پرستار فاطمه بوده، باشگاه خبرنگاران در پی اتفاقات رخ داده ، شیرین جهانگیری گفتگویی را باشگاه خبرنگاران انجام داد که در زیر می‌خوانید.

خانم جهانگیری در خصوص ماه عسل و اتفاقاتی که سپس  با آن روبه رو شدید صحبت کنید.




اینجانب شیرین جهانگیری، مادر رضائی فاطمه سهرابی در تاریخ 26 تیرماه 1393 در ایام ماه مبارک رمضان در برنامه ماه عسل در صدا و سیما شبکه 3 به حضور مردم شریف مومن ایران اسلامی معرفی شدم.

لذا بعد از مراجعت از برنامه مذکور (پدر فاطمه علیرضا سهرابی) فرزند حاج ابوالقاسم با بنده که یک معلول بوده و امتحان خود را نسبت به نگهداری این فرزند پس داده برخورد نادرستی انجام داد.

فاطمه با رضایت نامه از طرف وی واگذار شده و من تاکنون به مدت 10 سال شبانه روزی از فاطمه کردم و بعد از تماس با آقای سهرابی که من حقیر نسبت پرستار داد ، با من بسیار نامناسب سخن گفت .





من ، فاطمه را با خون دل بزرگ کرده‌ام و این پدر با ناباوری این طفل را که خداوند به من معلول عطا کرده و با این کار به من امید زندگی و نگهداری این کودک را  داده است.





از نگهداری فاطمه به بهانه‌ی پدر بودن محروم کرده و با خود به مشهد مقدس برده است و با پیامک و تماس مکرر با شماره تلفن‌های مختلف و با شرط و شروط ناحق می‌خواهد که حق نگهداری فاطمه را از بنده سلب کند .

خانم جهانگیری شما اکنون چه خواسته‌ای دارید؟





از مسئولان محترم آستان مقدس رضوی می‌خواهم تا به من کمک کنند تا دوباره بتوانم نگهداری فاطمه را به عهده بگیرم این پدر با تماس به من گفته است که اگر پایم به مشهد برسد،برخورد بدی خواهد داشت و همچنین با حرف‌های زشت و نامناسب مرا تهدید کرده که فقط پرستار هستم و حتی در صورت نگهداری فاطمه باید در مشهد زندگی کنم.





 اما نگهداری فاطمه در مشهد با توجه اینکه تمام موقعیت آموزشی و کار درمانی و پزشکی، بینایی شنوایی گفتاری در تهران قرار دارد، ناممکن است بنابراین از مسئولان محترم آستان قدس رضوی تقاضا دارم و خواستارم تا فرزندی که موهبت الهی است به بنده بر گردانند.

گفتنی است؛ خانم جهانگیری در پایان به این نکته اشاره کرد که در این زمینه هیچ نهادی حتی برنامه ماه عسل به او کمک نکرده است.

انتهای پیام /
برچسب ها: ماه ، عسل ، حرف ، پرستار ، نهاد ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
یک مطلع
۱۷:۱۲ ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
بدون آگاهی کامل از تمامی وقایع نمیتوان قضاوت کرد، فقط به صرف نداشتن کولر در یک سوئیت مسکونی واقع در منطقه پاسداران تهران که بیشتر از نیمی از پول پیش آن را هم پدر فاطمه داده است نشان دهنده محقر بودن آن خانه نیست که از عکس ها می توان کاملاً متوجه شد، در خصوص عکس مربوط به آشپزخانه هم چون خانم جهانگیری معلول هستند پس قطعاً گاز باید روی زمین و به این شکل باشد نه مثل آشپزخانه های منزل افراد عادی. در مورد درمان فاطمه هم شما از کجا میدانید تا به حال کوتاهی شده فاطمه حدود 11 بار در مشهد و تهران مورد عمل جراحی چشم قرار گرفته است. امیداوارم مردم ما قضاوت های عجولانه نداشته باشند و بی رحم نشان دادن کسی را به این سادگی به زبان نیاورند چون باید در درگاه الهی پاسخگو باشند. شایان ذکر است برادر بزرگوار خانم جهانگیری و خانواده محترمشان بیشتر از خانم جهانگیری برای فاطمه زحمت کشیده اند ولی ایشان اجر معنوی را به اجر دنیوی ترحیج داده و می دهند و همسایه های آنان واقف تر از صاحب خانه کنونی فاطمه هستند چون ایشان به خاطر مدرسه فاطمه یک سال است در آنجا سکونت دارند برای من که مطلع هستم ایشان فاطمه را در بیمارستان و به این صورت که عنوان می کنند تحویل نگرفته اند و خانواده برادرشان هم کاملاً در جریان هستند لذا برای ایشان متأسفم که همچنان به این دروغ خود پافشاری می کنند هرچند نمیتوان از محبت ها و زحمت هایی که برای فاطمه کشیده اند چشم پوشی کرد. درخصوص رضایت نامه هم همانطور که تاریخ آن را مشاهده می کنید مربوط به 25/8/87 است یعنی زمانی که فاطمه 4 بوده نه وقتی یک سال و نیمه بوده که خانم جهانگیری می فرمایند و اصلاً بهزیستی آنان را به محضر معرفی نکرده بلکه چون پدر فاطمه کم کم مجبور بوده به مشهد انتقال مکان یابد به جهت آنکه اگر حادثه غیر عمد برای فاطمه پیش آماده نسبت به خانم جهانگیری ادعایی نداشته باشد و برای مسائل درمان اورژانس در ییمارستان می بایست پدر یا مادر بچه حضور داشته و امضاء بدهند این رضایت نامه -نه حضانت نامه- را در محضر یکی از دوستان خود تنظیم کرد که متأسفانه به این شکل از آن استفاده شد و حتی طریقه آن هم معرفی از طرف بهزیستی گفته شد. شما هرجای قانون را مطالعه فرمایید به این مضمون چیزی یافت نمی کنید که کسی بتواند حضانت فرزند خود را در دفترخانه اسناد رسمی به فردی بدهد بلکه مراجع ذیصلاح هستند که می توانند این کار را انجام دهند و بچه خانه و یا ملک نیست که به این صورت به کسی واگذار شود. فقط امیدوارم به جهت روشن شدن اظهان کسانی که این سایت را دیده اند و پیگیری میکنند این دو نظر من هم بر روی سایت قرار بگیرد.
Iran (Islamic Republic of)
شهناز گل ختمی مدیر توانبخشی آرامش -مشهد
۲۱:۰۸ ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
با سلام به دلهای بزرگ شما که پر از مهر و عطوفت است . من شهناز گل ختمی کارشناس ارشد کودکان استثایی و کادر توانبخشی مرکز آرامش در مشهد ،حدود یکماه است در خدمت فاطمه جان هستیم .و مناسفانه ماه عسل را در شبی که فاطمه جان مهمان بود ندیدم و توسط خانواده آقای سهرابی در جریان قرار گرفتم . نیک اندیشان گرامی "کاش آقای سهرابی پدر فاطمه جان را میشناختید ". که مطمئن بودم در آن صورت درک متفاوتی از شنیده ها داشتید.دوستان گلم جهت ارامش دلهای مهربانتان به اطلاع می رسانم که فاطمه جان نه تنها از تمامی خدمات ویژه توانبخشی ، گفتار درمانی وکاردرمانی برخوردار است بلکه با تلاش و حمایت پدر امکانات استفاده از شیوه جدید نوروفیدبک (که در هیچ یک از مراکز توانبخشی حتی در تهران ، به علت بالا بودن هزینه آن نمی باشد )نیز برایش مهیا شده است ،تا در حد امکان توانمندیهایش بالا ببرند. جا دارد از زحمات خانم جهانگیری و محبت های مادرانه ایشان قدر دانی کنم و آمادگی خود را جهت پیگیری روند درمان و پیشرفتهای فاطمه جان به تمامی دلسوزان اعلام می نمایم. امید که در گذر از این راه سخت و پر نشیب همراه خانواده آقای سهرابی باشیم .
United States of America
ناشناس
۰۸:۰۲ ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
پدر بچه .........بنده خدا حق نداره بچه رو بگیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خانم جهانگیری عزیز برو مشهد و کنار فاطمه باش.خودتون می گین که باباش گفته بیا با فاطمه مشهد زندگی کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
اتفاقاً من اگر جای پدر فاطمه باشم نه تنها دیگه یک دقیقه بچه رو هم دست اون نمیدم بلکه ازش شکایت هم میکنم، این خانم معلومه که برای فاطمه خیلی زحمت کشیده ولی آیا به خاطر خودخواهی خودش میتونسته بچه رو به برنامه ماه عسل ببره و اونجا یک سری دروغ تحویل مردم بده و بعدشم بیاد الان بگه که پدرش این موضوع رو رسانه ای کرده، این توبودی که بچه رو بردی رسانه ملی و اونجا طوری عنوان کردی که انگار این بچه دیوانه است و فقط تو میتونی ساکتش کنی و پدرش هم که هیچ اصلاً وجود خارجی نداره، یا صاحب خونه اش معلوم نیست به چه منظور تو مصاحبه قبلی گفته: (آقای علیپور در ادامه گفت: فاطمه به خانم جهانگیری خیلی وابسته است حتی طوری که صدای افراد دیگر را از جمله خود من را نمی‌شنود، اما همیشه نسبت به صدای خانم جهانگیری حساسیت نشان می‌دهد.)، آخه دوست عزیز خود جهانگیری گفته که بچه 50 درصد شنوایی داره، اگر شنوایی داره که حتماً تو قدرت تکلم نداری که صدای تو رو نمیشنوه، اگر هم شنوایی نداره که صدای هیچ کس دیگه ای رو هم نمیشنوه، حداقل میگفتی به عمل های اون عکس العمل نشون میده، اینطور آبروی خودت رو هم نمیبردی
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۰۷:۳۵ ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
از خانم جهانگیری میخوام دست از تناقض گویی بردارن و حقیقت رو بگن ایشون تو مصاحبه قبلی با همین سایت ادا کرده بودن تو یک سال و نیمی فاطمه و به واسطه معرفی سازمان بهزیستی در یک دفترخانه اسناد رسمی پدر فاطمه حضانت فاطمه را به او دادن الان در این مصاحبه نوشتن که با رضایت نامه پدر فاطمه مبادرت به نگهدادی او کردند اولا" تاریخ رضایت نامه برای 4 سالگی فاطمه است نه یک سال و نبمی دوما" اصلا" چیزی که ایشون ادعا کردند قانونی نیست و و در هیچ دفترخانه اسناد رسمی حضامت بچه ای به کسی واگذار نمیشه وسوما" وقنی خودشان با واقعیت مواجه شدن حرفشان را عوض کردن و معلوم نیست بعدا" کدوم حرفشون رو عوض میکنن، اگر ایشان بابت ادعاهایی که دارند انقدر اطمینان دارن چرا شکایت قانونی نمیکنن و فقط به مصاحبه میپردازند و اذهان مردم را با یک سری دروغ فریب میدهند، امیدوارم این سایت نظر من رو هم بذاره نه فقط نظراتی رو که پدر فاطمه رو محکوم میکنه و خبرهای این خبرگزاری رو تایید میکنه
United States of America
یک وکیل
۲۱:۰۴ ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
پرستار فاطمه نباید بدون اجازه چنین کاری می کرد.پدر فاطمه به نظر من اگه به این خانم وکالت داده جهت این بوده که اگه غیرعمدی به فاطمه صدمه وارد بشه پرستار مسوول نباشه
United States of America
ناشناس
۱۳:۴۳ ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
موافقم با این نظر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
سلام،تروخداهرکی هر کاری میتونه انجام بده،طفلکی گناه داره.......من که نمیتونم کاری کنم،فقط براش دعا میکنم......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۲ ۲۸ مرداد ۱۳۹۳
این اقا این ده سال کجا بوده این ده سال چرا سراغ بچه اش نیامده قانون حق نداره این کودک رو به این اقا بدهد اگر قانون این دختر را بدهد به این اقا به خدا قسم این قانون قانون نیست
United States of America
سوگل
۲۰:۵۹ ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
خانم یا آقای ناشناس.از صحبت های پرستار جواب رو بگیرید.این ده سال به علت شرایط فاطمه وبچه مجبور بوده که تهران باشه.ولی اکنون با این خیانت در امانتی که پرستار و تلویزیون انجام داده .صلاح هست به نظر شما که بچه باز هم دست این پرستار عزیز باشه؟؟
United States of America
نازنین
۰۸:۰۶ ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
عزیز من برو مسایل قبلی رو هم بخون بعد بشین برا این و اون حکم صادر کن.پدر صاحب اختیار بچه است.برو ببین ماه عسل و این خانم با احساسات و آبروی پدر بچه چه راحت بازی کردند.یه سوال از خانم جهانگیری عزیز؟؟؟؟چرا بدون اجازه فاطمه رو به برنامه ایی که مخاطب زیاد داره بردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۰۰:۳۴ ۲۸ مرداد ۱۳۹۳
احسان علیخانی توکه ازکنارماه عسل به خیلی چیزهارسیدی؟حالابیاجمعش کن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
United States of America
ناشناس
۲۰:۵۶ ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
علیخانی .تو که بدون تحقیق کاری می کنی .بیا درستش کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
اگر فقط پرستار است و حق ديگري ندارد پس بايد براي پرستاري حقوق بگيرد.
آيا اين پدر به ايشان حقوقي ميدهد؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
خانم یا آقای گرامی حساب بانکی خانم جهانگیری رو چک کنید. در ضمن پدر فاطمه نگفته اون حق دیگه ای نداره، گفته چرا بدون اجازه اون بچه رو به برنامه ماه عسل برده و اونجا طوری عنوان کرده که خود آقای علیخانی هم در برنامه روز شنبه اش گفت که این خانم بچه رو از پدرش گرفته و گفته من بزرگش میکنم تو برو خدا نگهدار، از خانم جهانگیری بپرسین اگر با پدر فاطمه ده سال پیش خداحافظی کرده پس چطور خرج سفر و هتل خودش و فاطمه میداده و اونا میرفتن مشهد، یا پول پیش خونه اش رو کی داده و ...
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۶:۳۰ ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
ای بابا
پدر گرامی تا حالا کجا بودی؟
تو که شنیدی این خانم گفتند: روز مرگ من است اگر فاطمه را از من جدا کنند.
چرا اذیت میکنی؟اینه مزد زحمات این بزرگوار؟
United States of America
سارا
۲۰:۵۵ ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
مریم عزیز وقتی از پیزی خبر نداری نظر نده.پدر تا حالا حضور داشته.ولی این خانم بدون اجازه بچه رو به رسانه عمومی برده.حق این کار رو نداشته
United States of America
ناشناس
۲۱:۱۱ ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
به این راجتی تهمت نزنید.چوب خدا صدا ندارد
United States of America
مینو
۲۱:۱۶ ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
اما نگهداری فاطمه در مشهد با توجه اینکه تمام موقعیت آموزشی و کار درمانی و پزشکی، بینایی شنوایی گفتاری در تهران قرار دارد، ناممکن است .مریم جان به این جمله پرستار دقت کن تا متوجه بشی پدر تا حالا کجا بوده
United States of America
ایران
۱۷:۱۹ ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
دوستان توجه کنید این رضایت نامه است نه حضانت نامه.ای بابا چرا ما دقت نکرده حرف می زنیم