ارومیه/

بهره‌برداری از تقاطع غیرهم‌سطح ابوذر ارومیه در هفته دولت

شهردار ارومیه از بهره‌برداری تقاطع غیرهم‌سطح ابوذر ارومیه در هفته دولت خبر داد.

محمد حضرت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهم‌سطح ابوذر در حال تکمیل بوده و در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به میزان اعتبار هزینه شده در پروژه تقاطع غیرهم‌سطح ابوذر، افزود: برای اجرایی کردن این طرح 210 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

شهردار ارومیه تصریح کرد: پروژه تقاطع غیرهم‌سطح ابوذر یکی از طرح‌های بزرگ شهرستان ارومیه محسوب می‌شود چرا که مانند پل شهید بهشتی دارای چند باند متعدد است.

حضرت‌پور گفت: با بهره‌برداری از تقاطع ابوذر، در آینده نزدیک، شاهد راه‌اندازی اتوبوس‌های پرسرعت، ارائه خدمات حمل و نقلی با قیمت پایین و کاهش میزان ترافیک داخل شهری به شهروندان خواهیم بود. ‏

وی با اعلام اینکه اتمام پروژه‌های نیمه تمام از جمله مهم‌ترین اولویت‌های امسال مدیریت شهری است، تصریح کرد: تمام اعضای شورای شهر و شهرداری شبانه‌روز جهت خدمت به مردم فعالیت کرده و برای آسایش آنان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

شهردار ارومیه به طرح‌های عمرانی اجرا شده در شهرستان ارومیه اشاره کرد و گفت: تقاطع غیرهم‌سطح میرزای شیرازی، شهید بهشتی، باهنر، مدرس و تقاطع غیرهم‌سطح مادر از جمله طرح‌های موفق شهرداری تا کنون بوده است.

حضرت‌پور اظهار داشت: تکمیل پروژه سرو، تقاطع آذربایجان و تونل خیابان امام رضا(ع) به سمت امامت از جمله طرح‌های آینده شهرداری ارومیه است که به زودی به بهره‌برداری می‌رسند.

وی اضافه کرد: سهم تمام این پروژه در اجرای ترافیک روان در امتداد باندهای تندرو رینگ اصلی شهر ارومیه موثر بوده و سفری امن و بدون توقف را برای همشهریان به ارمغان خواهد آورد.

برچسب ها: ارومیه ، شهردار ، ابوذر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.