نامه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران خطاب به مجلس تاکید شد

زمینه‌سازی پروژه‌های سیاسی با اهداف فراتر از دولت در وزارت علوم

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران درباره استیضاح وزیر علوم خطاب به حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوترابی نامه‌ای منتشر کرد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، نامه سرگشاده انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران خطاب به حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوترابی به شرح زیر منتشر شد.

بسمه تعالی

حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب حاج آقای ابوترابی (زید عزه)
نائب رئیس محترم مجلس شورای اسلامی
سلام علیكم؛

با آرزوی توفیق و سربلندی برای حضرتعالی؛ از آنجا كه دانشجویان انقلابی دانشگاه تهران از دیرباز تا كنون ارتباط صمیمانه ای با شما داشته و دارند، در آستانه استیضاح وزیر علوم و در پی عملیات روانی گسترده رسانه ها و مطبوعات زنجیره ای و همچنین پشتیبانی آشكار شبكه های ماهواره‌ای و رسانه های بیگانه از روند حاكم بر وزارت علوم، اخبار نگران گننده ای به گوشمان می رسد كه ما را بر آن داشت تا نامه پیش رو را به رشته نگارش درآوریم.

جناب آقای ابوترابی

آنچه در چند ماه گذشته در صحن دانشگاه  و مجموعه تحولات و مناسبات حاكم بر مدیریت وزارت علوم می‌بینیم، حكایت از زمینه سازی برای انجام پروژه‌های سیاسی با اهداف فراتر از دولت و دانشگاه‌ها داشته كه نگرانی عمیق دانشجویان و اساتید دلسوز را با خود به همراه داشته است.

آنچه اما مایه تامل و تدبر می باشد، تلاش معنادارحامیان وزیر علوم جهت سواستفاده از جایگاه معنوی و اخلاقی جنابعالی در روند انجام استیضاح آقای فرجی دانا است كه در روزهای اخیر دستمایه لابی های سیاسی شده است.

لذا ما از حضور محترم آن جناب و نمایندگان انقلابی مجلس استدعا داریم همچون گذشته ضمن حمایت از حركت های اصولی دلسوزان كشور در تصحیح مسیرهای نادرست و بازگشت مدیریت دانشگاه ها به مدار منطق و قانونمداری و نیز دوری از افراط و تفریط، در مقابل تحركات اختلاف انگیز و مشكوك معامله گران كه حرمت خون پاك شهدا را را به فراموشی سپرده اند، بایستید.

رجاء واثق داریم كه آزمون استیضاح وزیر علوم سند دیگری بر حق مداری و روحیه و مشی مستقل و تاثیرناپذیر حضرتعالی خواهد بود و در حافظه تاریخی دانشجویان و مردم انقلابی ثبت و ضبط خواهد ماند.

والعاقبه للمتقین
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل
دانشگاه تهران

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار