شهرکرد/

آغاز نخستین هماش ملی آب های معدنی در شهرکرد

نخستین هماش ملی آب های معدنی در شهرکرد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

نخستین همایش ملی آب های معدنی با رویکرد تولید و صادرات، صبح امروز چهارشنبه 29 مردادماه 93 در شهرکرد؛ مرکز استان چهارمحال و بختیاری آغاز به کار کرد.


این همایش یکروزه در سالن همایش های ابن سینای شهرکرد در حال برگزاری است.


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه از مجموع 49 اثر ارسال شده به دبیرخانه این همایش، و پس از سه بار داوری هر اثر، 32 مقاله پذیرفته شد، گفت: 8 مقاله پذیرفته شده در زمینه تولید، بازاریابی و صادرات و چهار مقاله درباره بهداشت آب های معدنی است.

سید نعیم امامی، بهینه سازی تولید را از اهداف برگزاری این همایش اعلام کرد و گفت: این همایش در راستای توسعه صادرات و تولید آب معدنی، بررسی فرصت‌ها و چالش‌های پیش رو، و استفاده بهینه و پایدار فرصت‌ها برگزار می شود .


وی افزود: این همایش فرصت‌ها و چالش‌های فضای کسب و کار ایده ‌آل، بهینه سازی تولید، و عرضه و صنعت بسته بندی آب های معدنی و آشامیدنی را بررسی می کند .


امامی، بررسی مسائل مالی و اقتصادی در توسعه صنعت آب معدنی و آشامیدنی را از محورهای این همایش برشمرد و گفت: جنبه‌های مدیریت منابع آب و محیط زیست، موارد درمانی، بهداشتی آب معدنی و بازاریابی از دیگر محورهای اولین همایش ملی آب های معدنی در شهرکرد می باشد./ش/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.