امروز و فردا در میدان فلسطین تهران؛

تجمع همبستگی با مردم مظلوم غزه برگزار می‌شود

تجمع همبستگی با مردم مظلوم غزه عصر امروز و صبح فردا با حضور مسئولان هیئات مذهبی و ائمه جماعات تهران برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، طبق اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامۀ روند تجمعات حمایت و پشتیبانی از غزۀ مقاوم  توسط گروه‌ها، اقشار و اصناف مختلف مردمی، تجمعی امروز(چهارشــنبـه 29 مرداد ماه) از ساعت 18 الی 20 به نام « تجمع همبستگی مسئولین هیئات مذهبی با مردم مظلوم غزه» برگزار می‌شود.

همچنین تجمع دیگر فردا پنج شنبه 9 صبح همزمان با روز جهانی مسجد به نام« تجمع ائمه محترم جماعات و نمازگزاران، اعضای هیات امنای مساجد با غزه مقاوم» در میدان فلسطین تهران مقابل مسجد امام جعفر صادق(ع) برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش مراسم تجمع امروز عصر به همت هیئات مذهبی و دستجات عزاداری تهران، مادحین، ذاکرین، پیرغلامان اهل بیت عصمت و طهارت با مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار می‌شود.

مراسم صبح پنج شنبه هم با استقبال و حمایت همه جانبه ائمه محترم جمعه و جماعات تهران و همکاری مساجد، حوزه‌های علمیه، با حضور  روحانیون، علما، فضلا، طلاب علوم دینی و مبلغین استان تهران در میدان فلسطین به همت مرکز امور رسیدگی به امور مساجد برگزار می‌شود.

مردم عزیز و شریف تهران همپای خادمان و ذاکران و ائمه جمعه و نمازگزاران مساجد تهران در این دو اجتماع حضور یافته و حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم غزه و آرمان و آزادی قدس به نمایش می‌گذارند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این اطلاعیه ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه و محکومیت نسل کشی از مردم همیشه در صحنه تهران می‌خواهد تا با حضور حماسی و انقلابی خود در تجمع مراسم همبستگی با مردم بی‌پناه غزه فریاد رسای حقانیت فلسطین را به گوش سازمان‌های مدعی حقوق بشر  و وجدان‌های آگاه رسانده و خشم و نفرت و انزجار خود را از این رژیم جعلی فریاد زنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار