عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب با قدرت برگزار شود

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره بر گزاری نمایشگاه دیجیتال انقلاب گفت: در این نمایشگاه می توانیم ببینیم که استعدادها، توانمندی ها و فرصت های کشورمان کجاست •

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمداسماعیل سعیدی با تاکید بر اینکه الان فضای مجازی برای خودش یک جایگاه ویژه ای را باز کرده است گفت: الان بسیاری از اتفاقات در فضای مجازی می افتد. اگر تا دیروز نقش رسانه ها به یک شیوه و شکل دیگری بود، امروز با تحولی که در فضای مجازی اتفاق افتاده، شکل ها و شیوه ها عوض شده و تغییر اساسی کرده است.

وی با اعلام اینکه باید به صورت قوی، جدی و برنامه ریزی شده به فضای مجازی ورود پیدا کنیم گفت: البته به فضای مجازی ورود پیدا شده، منتهی نیاز به حمایت بیشتر و برنامه ریزی قوی تری دارد.

نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به تشکیل شورای عالی فضای مجازی گفت:  این شورا باید بیشتر از اینها فعال بشود و در زمینه فضای مجازی حمایت بیشتری از دست اندرکاران داشته باشد.

وی گفت: معتقدم که اگر در سطح جهان اتفاقات سیاسی جدیدی می افتد،؛ بخش قابل توجهی از آن ناشی از ورود و فعالیت نظام سلطه جهانی در فضای مجازی است. اما مهم این است که این فضای مجازی یک جاده دو طرفه است و اگر در طرف دیگر جاده آنها می آیند، از این طرف هم ما می توانیم برویم.


سعیدی تاکید کرد: فضای مجازی یک جاده دوطرفه باز و بدون مانع و محدودیت سرعت است. این راه آماده است، منتهی ورود به آن اراده و همت می خواهد.



انتهای پیام/
-

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار