پس از شکست 2بر1 پرسپولیس مقابل ملوان؛

دایی:برد در بازی یک فرصت است که ما استفاده نکردیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:شاگردانم اشتباه کردند که بازی را آسان گرفتند.این موضوع بازهم 3 امتیاز ازما گرفت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی دایی پس از شکست دو بر یک مقابل ملوان در نشست خبری گفت: به مردم انزلی و تیم انزلی تبریک می‌گویم.نیمه دوم بهتر بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و می‌توانستیم موقعیت های دیگری هم خلق کنیم .

وی اظهار داشت:ما خودمان در نیمه اول به ملوان اجازه دادیم گلزنی کند بچه ها بازی را ساده گرفته بودند.به همین دلیل به خاطر کیفیت بازی می گویم مستحق باخت نبودیم. باید حداقل مساوی می‌شد تا بیشتر از این آسیب نبینیم.در بازی‌های بعدی نباید شاهد چنین سهل انگاری باشیم.
 
وی افزود: چند مورد روی ضد حمله می‌توانستیم گل بزنیم و حتی در یک موقعیت 4 به دو شدیم. تیم من در نیمه دوم  به خودش آمد و هر کاری کردیم به گل برسیم نشد. ما باید نقاط ضعف‌مان را مرمت کنیم و مطمئنا به روزهای اوج برمی‌گردیم .نه هواداران صبر زیادی دارند که بخواهیم اینجوری امتیاز از دست بدهیم و نه خود ما.چیزهایی که گفتیم در زمین اجرا نشد. باید غرور و منیت را کنار بگذاریم و بیشتر تلاش بکنیم و نقاط ضعف را برطرف کنیم.
 
وی گفت: دغاغله مصدوم است و صادقیان هم نیست و شرایط برایم سخت شده است.ما در این بازی 4 بازیکن را که در کناره‌ها می‌توانستیم بازی بدهیم که نداشتیم.نیمه اول چند توپ ساده را لو دادیم و همان توپ گل شد. باید خودمان را تقویت کنیم 

وی ادامه داد:مصدومان ما برسند شرایط ما خوب می‌شود.تیم بزرگی مثل پرسپولیس را حواشی عقب نگه می دارد.حتی زمانی که می‌بریم هم مورد انتقاد قرار می‌گیریم. بازیکنان بزرگی از دست داده‌ایم و باید تلاش کنیم تا نقاط ضعف‌مان را کم و کمتر کنیم .
 

برچسب ها: football ، fc ، perspolic ، لیگ ، برتر ، خلیج ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار