بدمینتون بازان دختر کشورمان در رقابت‌های بین‌المللی سنگاپور بازی را واگذار کردند

آقایی و کامرانی 2 بدمینتون‌باز دختر جوان کشورمان که در رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون سنگاپور حضور داشتند، در مرحله یک شانزدهم این پیکارها در قسمت یکنفره و دونفره از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، ثریا آقایی در مرحله یک شانزدهم به مصاف ایند از اندونزی رفت که در پایان این دیدار با نتیجه 2 بر صفر بازی را واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.
 
پگاه کامرانی دیگر بدمینتون باز در مرحله یک شانزدهم یکنفره در مصاف با جیا وانگ از سنگاپور قرار گرفت که در پایان این دیدار بازی را با نتیجه 2 بر صفر واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.
 
همچنین در رقابت های تیمی دونفره و در مرحله یک شانزدهم ثریا آقایی و پگاه کامرانی به مصاف تیم دونفره مالزی رفتند که در پایان تیم دونفره کشورمان با نتیجه 3 بر 1 بازی را واگذار و از دور رقابت ها کنار رفتند.
 
ثریا آقایی و پگاه کامرانی دو ملی پوش بدمینتون کشورمان به عنوان بازیکنان منتخب آسیا از سوی کنفدراسیون برگزیده و به کمپ و مسابقات سنگاپور و مالزی دعوت شدند ، پس از مسابقات سنگاپور به مالزی برگشته و به دلیل انتخاب ثریا آقایی برای مسابقات آسیایی اینچوان در مسابقات مالزی شرکت نخواهند کرد و 10 شهریور به ایران باز خواهند گشت.
 
لازم به ذکر است که قرار بود آقایی و کامرانی پس از کمپ تمرینی دوم در مسابقات بین المللی مالزی شرکت کنند که به دلیل انتخاب ثریا آقایی و سروش اسکندری به عنوان بازیکنان بدمینتون کشورمان در بازیهای آسیایی اینچوان کره جنوبی ، به تهران باز خواهند گشت تا خود را برای حضور در این رقابت ها آماده کنند.
 
ثریا آقایی و پگاه کامرانی در اولین کمپ تمرینی که طی روزهای سیزدهم تا بیست و هفتم مرداد ماه در مالزی برگزار شده بود، حضور داستند.
 
همچنین آخرین اعزام دختران در 8 سال گذشته به مسابقات آسیایی قطر بوده است و در قمست پسران نیز آخرین اعزام در 16 سال گذشته به مسابقات آسیایی تایلند بوده است و فدراسیون بدمینتون از توجه وزارت ورزش و جوانان ، کمیته ملی المپیک و خصوصا جناب آقای هاشمی ریاست کمیته ملی المپیک تشکر و قدردانی می نماید که توانستیم برای اولین بار دو نماینده هم در قسمت دختران و هم در قسمت پسران به طور مشترک به بازیهای آسیایی اعزام کنیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار