بازیگر "اسپایدرمن شگفت‌انگیز" به برادوی می‌رود

پس از حرف و حدیث‌های بسیار قرار شد اما استون در نمایش «کاباره» روی صحنه برود.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت ایران تئاتر، نمایش معروف «کاباره» مدت‌هاست روی صحنه برادوی است و حالا اما استون به عنوان جدیدترین بازیگر نقش سالی بولز در این نمایش موزیکال معرفی شد. این اولین نقش‌آفرینی استون در برادوی است.
 
سازندگان این نمایش بطور رسمی اعلام کردند که استون از 11 نوامبر (20 آبان) تا اول فوریه (12 بهمن) 2015 در این نمایش بازی می‌کند. او جایگزین میشل ویلیمز می‌شود که تا نهم نوامبر برای بازی در این نقش قرارداد دارد.
 
نقش مقابل استون را آلن کامینگ بازی می‌کند، بازیگر برنده جایزه تونی که قرارداد خود برای بازی در این نقش را تا 29 مارس 2015 تمدید کرده است.
 
«کاباره» یکی از معروف‌ترین و تحسین‌شده‌ترین نمایش‌های برادوی است که براساس آن فیلمی برنده اسکار هم ساخته شد. کارگردان فیلم باب فاسی بود که نسخه نمایشی «کاباره» را در برادوی روی صحنه برده بود.
 
این نمایش موزیکال را جو مستروف براساس نمایشنامه جان فان دروتن به نام «من دوربین هستم» نوشته که خود این نمیشنامه اقتباسی از رمان کوتاه «خداحافظ برلین» نوشته کریستوفر آیریش‌وود است. ماجرای این نمایش در برلین سال 1931 می‌گذرد و داستان بازیگری 19 ساله به نام سالی بولز است که با نویسنده جوان آمریکایی آشنا می‌شود و این درحالی است که نازی‌ها در حال قدرت گرفتن است.
 
اما استون برای بازی در مجموعه فیلم‌های «اسپایدرمن شگفت‌انگیز» شهرت دارد و قرار بود پیشتر از اینها در «کاباره» بازی کند اما تداخل برنامه‌هایش مانع این کار شد. از دیگر فیلم‌های او می‌توان به «جادو زیر نور ماه» وودی آلن، «خدمتکار» و «سوپربد» اشاره کرد. او به زودی با فیلم «پرنده‌باز» آلخاندرو گونزالس ایناریتو روی پرده سینماها می‌رود.
 
دنی برستین، لیندا اموند و آرون کرون دیگر بازیگران این نمایش هستند.
 
منبع: برادوی / 21 اوت


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار