اعلام زمان آغاز كارگاه‌های آموزش فیلمنامه‌نویسی "جشنواره مقاومت"

كارگاه آموزش مجازی فیلمنامه‌نویسی "جشنواره مقاومت" از هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، ثبت‌نام كنندگان كارگاه آموزش مجازی فیلمنامه‌نویسی از 10 شهریورماه به  مدت دو هفته از طریق وب - كنفرانس در این كلاس‌ها شركت می‌كنند. همچنین پس از بررسی‌های انجام شده، مقرر شد كه كلاس‌های آموزش جلوه‌های ویژه میدانی به صورت وب – كنفرانس برگزار نشود.
 
بر اساس این خبر، امور استان‌های سیزهمین جشنواره فیلم مقاومت متولی برگزاری كارگاه‌ آموزش مجازی فیلمنامه‌نویسی است و این كار در راستای برقراری عدالت فرهنگی، برخورداری تمامی علاقمندان از امكانات برابر آموزشی و همچنین بسترسازی برای تقویت ابعاد آموزشی جشنواره صورت می‌گیرد. امور استان‌های جشنواره مقاومت در تلاش است تا این رویداد فرهنگی را در دوره سیزدهم خود، به گسترده‌ترین جشنواره فرهنگی – سینمایی پس از انقلاب اسلامی بدل كرده و آن را در صدها نقطه از 31 استان كشور برگزار كند.

این كارگاه‌ آموزشی با سرفصل «روند تبدیل خاطره به فیلمنامه» به صورت وب‌ - كنفرانس از  دوشنبه دهم شهریورماه به مدت دو هفته برگزار می‌شود. مهلت ثبت‌نام در این كارگاه تا 25 مردادماه بود و در این مدت، استقبال قابل توجهی از آن صورت گرفت.

شایان ذکر است؛ سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی در گستره «سینمای ایران» و «سینمای بین ‌الملل» در قالب بخش‌های مختلف فیلم های سینمایی، سینمایی ویدیویی، کوتاه، مستند، چشم‌انداز سینمای مقاومت ایران،  نشست‌های تخصصی و بزرگداشت سینماگران عرصه انقلاب و دفاع مقدس و برنامه‌های جانبی همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس در ایران و چند کشور جهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار