آغاز به کار ستاد برگزاری چهارمین جشنواره تلویزیونی جام جم

با حکم معاون رییس رسانه ملی در امور سیما و رییس جشنواره جام جم، اعضای شورای عالی سیاستگذاری و ستاد برگزاری چهارمین جشنواره بین المللی تلویزیونی جام جم سیما، منصوب و این ستاد کار خود را آغاز کرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سیما، دکتر علی دارابی در احکام جداگانه‌ای مهدی فرجی ( مدیر شبکه یک) مجید زین العابدین (مدیر شبکه سه سیما)، حسن اسلامی مهر ( مشاور عالی معاون و مدیرکل آموزش و پژوهش سیما)، محمد امین توکلی زاده (مدیر کل اداری و مالی سیما)، علی‌اصغر داودآبادی (مدیرکل اطلاعات و برنامه ریزی و سرپرست اداره کل طرح و برنامه و نظارت)، دکتر تاجبخش فنائیان (مدیر کل نمایش سیما) و امیر محمدی را به عنوان اعضای شورای عالی سیاستگذاری جشنواره بین المللی تلویزیونی جام جم منصوب کرد.

انتخاب آثار برتر ، برگزاری جشنواره در بخش‌های اجرایی، مراسم افتتاحیه و اختتامیه، داوری آثار واصله بخشی از وظایف این ستاد است.

جشنواره بین المللی تلویزیونی جام جم سیما، سالانه به بررسی و داوری آثار تولید و پخش شده در معاونت سیمای رسانه ملی می‌پردازند و بهترین آثار را در هر بخش معرفی می کند. باتوجه به کثرت ساختارها و موضوعات برنامه های تلویزیونی، هر سال برخی از ساختارها و موضوعات بررسی و داوری می‌شوند که بر این اساس بررسی آثار با ساختارهای مستند و پویانمایی دوسالانه برگزار می شود.

چهارمین جشنواره بین المللی جام جم 27 دی برگزار خواهد شد. 


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۹:۲۳ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
خیلی جشنواره خوبیه خصوصا اینکه بین المللی شد.
و یک دیگه اینکه به طور مستقیم از تی وی پخش میشد باعث شد حس کنیم بالاخره یه جا ما بیننده هارو هم بین خودشون حساب کردن!
ولی سالن برگزاریش و دوست ندارم هم جا کم میاد هم خیلی سبک سیاسی داره تا هنری! برج میلاد هم که اصلا حرفش و نزنید استاندارد نیست!! به نظرم تالار بزرگ کشور بهتره... تازه اینطوری دیگه خیلی از هنرمندا ناراحت نمیشن از اینکه جا نبود داخل بشینن یا اینکه مجبور شدن سرپا بایستن!
اگه مثل سومین جشنواره کار اجرا رو به احسان علیخانی بدن خیلی عالی میشه واقعا بلده چطوری اجرا کنه.
و اینکه یه بخشی هم برای دوبله و یکی هم برای فیلم و سریال های نمایش خانگی اختصاص بدن.
مردم بیشتر دوست دارن قسمت هایی که مربوط به انتخاب بهترین بازیگر و کارگردان و فیلم و سریال و مجری و... همچین چیزایی میشه رو ببینن.
آخرین اخبار