رقابت هاي كشتي فرنگي المپيك نوجوانان – نانجينگ چين:

آقانيا و عبدولي به ديدار رده بندي رسیدند

محمد رضا آقانيا و كرامت عبدولي نمايندگان كشورمان راهي ديدار رده بندي رقابت هاي كشتي فرنگي المپيك نوجوانان در نانجينگ چين شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ در وزن 50 كيلوگرم محمد رضا آقانيا در دور اول دورين كوجو كاري از مولداوي را شكست داد. وي در دور دوم مقابل جبار نجف اف از آذربايجان با نتيجه يك بر 3 مغلوب شد. آقانيا در دور سوم اگور بي تي كين از تركيه را با نتيجه 4 بر يك شكست داد و راهي ديدار رده بندي شد. وي براي كسب مدال برنز به مصاف حسام بوناصري از الجزاير مي رود.
در اين وزن جبار نجف اف از آذربايجان و ايخوم بهرام اف از ازبكستان فيناليست شدند.
 
 در وزن 58 كيلوگرم نيز كرامت عبدولي در دور اول متيو دونس از نيوزلند را با نتيجه 4 بر صفر مغلوب كرد. وي در دور بعد مقابل ارسلان زوباي روف از روسيه با نتيجه صفر بر 4 شكست خورد. عبدولي در دور سوم مقابل يرينبيك كارمانالي از قزاقستان با نتيجه 3 بر يك به برتري دست يافت و راهي ديدار رده بندي شد. وي براي كسب مدال برنز با آگوستين دي استري باتس از آر‍ژانتين مسابقه مي دهد.
در اين وزن ارسلان زوباي روف از روسيه و زاون مي كيليان از ارمنستان براي كسب مدال طلا به مصاف هم مي روند. 
 
در حالي كه پيش از اين وزن كشي رقابت ها به صورت جدول فيلا اعلام شده بود،‌ مسئولان برگزاري اين رقابت ها صبح مسابقات به يكباره اعلام كردند كه اين رقابت ها به صورت جدول نورديك انجام مي شود به صورتي كه هشت كشتي گير در دو گروه به صورت دوره اي به مصاف هم مي روند تا پس از آن تكليف قهرمان هر وزن مشخص شود.
علي اشكاني سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي نوجوانان در اين زمينه گفت: بيشتر مسئولان تيم هاي شركت كننده به اين موضوع اعتراض داشتند اما متاسفانه توجهي به اين درخواست ما نشد.
 
 انتهای پیام/
 
برچسب ها: کشتی ، فرنگی ، نوجوانان ، چین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار