ارائه خدمات درمانی به ملی پوشان در بازی‌های آسیایی؛

اسامی گروه پزشکی اعزامی به اینچئون اعلام شد

از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی و کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک اسامی کاروان پزشکی اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی اعلام شد.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بازی‌های آسیایی اینچئون در شرایطی از 28 شهریورماه آغاز می شود که همچون رویدادهای مشابه قبلی، فدراسیون پزشکی ورزشی با اعزام گروه پزشکی به محل برگزاری این بازی‌ها و راه اندازی درمانگاه در دهکده محل استقرار ورزشکاران کشورمان ، خدمات لازم را به ملی پوشان ارائه می کند.

در این باره کاروان پزشکی اعزامی به بازی‌های اینچئون شامل لطفعلی پورکاظمی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و رئیس کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک و سرپرست گروه و با حضور غلامرضا نوروزی دبیر فدراسیون، اشکان اردیبهشت ، رضا سعیدی، فرهاد مرادی شهپر، دکتر امیر حسین براتی ، شاهین صالحی ، رامین طباطبایی و امیر عباس لشگری به عنوان پزشک، ابراهیم عباسی، فرشاد غزالیان، مرتضی احمدی، سعید ضیغمی، حمیدرضا یاوری، مجتبی اجاقی ، افشین رهبری، سارا جمهوری و ریحانه طریقت به عنوان فیزیوتراپ، شهرام فرج زاده به عنوان کارشناس تغذیه و رامین امیر ساسان به عنوان کارشناس فیزیولوژی ورزشی و تغذیه طی سه گروه مجزا و در سه مقطع زمانی به این بازی‌ها اعزام می شوند.

علاوه بر این مسئولیت ارائه مشاوره روانشناسی به ورزشکاران کشورمان در این بازی‌ها بر عهده کمیته روانشناسی کمیته ملی المپیک خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: olympic ، incheon ، group ، doctor ، المپیک ، اینچئون ، گروه ، پزشک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار